0  |  0

دوره اعتبارسنجی کسب‌وکارهای فناورانه برگزار می شود

دوره اعتبارسنجی کسب‌وکارهای فناورانه برگزار می شود

این نخستین دوره اعتبارسنجی استارت‌آپ‌های منتخب برنامه ششم فراخوان نوپاهای همگرا است که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی و بنیاد ملی نخبگان و همچنین با مشارکت پژوهشکده فناوری‌های همگرای دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
این رویداد از 9 مرداد ماه تا 11 آبان سال جاری به صورت حضوری و با شرکت ده استارت‌آپ برگزیده برنامه ششم برگزار خواهد شد و در آن مباحثی از جمله آشنایی با اصول راه‌اندازی کسب‌وکارهای فناورانه، آشنایی با مفهوم تیم، تیم‌سازی و فرهنگ کار تیمی، آشنایی با ارزش پیشنهادی، مشتری و تحلیل آن، آشنایی با بوم مدل کسب و کار و نحوره طراحی آن، آشنایی با فرآیند تامین مالی و مدیریت مالی، آشنایی با مهارت‌های نرم‌کارآفرینی، مهارت‌های ارتباطی، مدیریت زمان، برندسازی شخصی و روش‌های ارائه موثر مطرح خواهد شد.
پیش‌بینی می‌شود که برای برنامه ششم، سه دوره اعتبارسنجی برگزار شود که هر سه دوره در پژوهشکده فناوری‌های همگرای دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com