0  |  1

سلسله نشست‌های «ارتقا تاب‌آوری و رقابت‌پذیری زنجیره ارزش» برگزار می‌شود

سلسله نشست‌های «ارتقا تاب‌آوری و رقابت‌پذیری زنجیره ارزش» برگزار می‌شود

هدف از برگزاری سلسله نشست‌های ارتقا تاب‌آوری و رقابت‌پذیری زنجیره ارزش با محوریت تجهیزات صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، «معرفی آخرین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی» است.
«شناسایی موانع و پیگیری رفع چالش‌های جاری و پیش روی صنایع»، «شناسایی نیازهای گلوگاهی و شبکه‌سازی برای رفع آنها با تکیه بر توان شرکت‌های دانش‌بنیان»، «شناسایی و مستندسازی ابزارهای تسهیل‌گری در به‌هم‌رسانی صنایع بزرگ و شرکت‌های دانش‌بنیان اعم از مشاوره حقوقی، ارزش گذاری، تامین سرمایه و غیره» است با حمایت مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از محوری های این رویداد محسوب می شود.
مخاطبان اصلی رویداد، «صنایع بهره بردار نفت و گاز»، «صنایع پالایشگاهی نفت و گاز»، «صنایع پتروشیمی» و «صنایع نیروگاهی» هستند که با توانمندی دانشی و تخصصی شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در این حوزه آشنا می‌شوند و برای تامین نیازهای خود از این ظرفیت استفاده می‌کنند.
فناوری‌های نوین و استفاده از تجهیزاتی که در مرز دانش تولید شده‌اند بهترین روش برای تثبیت و توسعه صنایع مختلف از جمله صنعت نفت، گاز و پتروشیمی هستند که به عنوان یکی از صنایع بزرگ و قدمت‌دار در ایران محسوب می شوند. این صنایع تاثیرگذار بر روی اقتصاد و زیست مردم نیازمند استفاده از فناوری‌هایی است که بتواند بهره وری محصولات و ثروت آفرینی آنها را بیشتر کند. بهترین گزینه هم برای تحقق این هدف، شرکت‌های دانش‌بنیانی هستند که توان دانشی و تخصصی این کار را دارند و همیشه هم در دسترس هستند.
برگزاری چنین رویدادهایی هم می‌تواند مناسب‌ترین وسیله برای معرفی توانایی شرکت‌های دانش‌بنیان به صنایع و عرضه نیازهای صنعت به دانش باشد. بر همین اساس سلسله نشست‌های ارتقاء تاب‌آوری و رقابت‌پذیری زنجیره ارزش با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و توسط بخش خصوصی به شکل زنجیره‎‌وار با محوریت صنایع مختلف برگزار می‌شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com