0  |  0

همایش و فن‌بازار ملی سلامت آبان ماه برگزار می شود

همایش و فن‌بازار ملی سلامت آبان ماه برگزار می شود

دکتر حمیدرضا بنفشه رئیس دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت با اشاره به زمان برگزاری هفتمین همایش و فن‌بازار ملی سلامت، گفت: در این دوره از برگزاری همایش و فن بازار ملی سلامت بر نشست‌ها، پنل‌های تخصصی، مسابقه دانشجویی و برقراری زمینه تعامل بین پژوهشگران، فناوران، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران تاکید ویژه‌ای شده است.
وی اظهار کرد: تشویق محققان و حمایت از استعدادهای درخشان گامی سودمند در راستای پویایی هر چه بیشتر تحقیقات کاربردی و محصول‌محور است و موجبات پیشرفت و خودکفایی کشور را فراهم می‌کند. برگزاری رویدادهای فن بازار به‌منظور توسعه و ترویج فرهنگ فناوری و حمایت از طرح‌های فناورانه بسیار مؤثر خواهد بود.
بنفشه تصریح کرد: از مهم‌ترین هدف‌های برگزاری فن‌بازارهای حوزه سلامت، حمایت از تولید دانش‌بنیان داخلی با گشودن پنجره‌های خرید سازمان‌های دولتی و عمومی بر محصولات تجاری‌سازی شده و موجود در بازار این نوع از محصولات است.
وی با اشاره به اینکه دو سال تاخیر در برگزاری این رویداد انگیزه شرکت‌کنندگان و برگزارکنندگان را برای حضور و مشارکت حداکثری افزایش داده است، اظهار کرد: فن‌بازار ملی سلامت، مرجع قابل‌اعتمادی برای انتقال اطلاعات میان متقاضیان و عرضه‌کنندگان، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران محسوب می‌شود و فضایی است که به طور اختصاصی زمینه را برای مشاوره و اطلاع‌رسانی صحیح در حوزه‌های فناوری سلامت فراهم می‌کند و در نقش یک استراتژی نوین در زمینه توسعه و انتقال فناوری زیستی در کشور به شمار می‌رود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com