0  |  0

ششمین دوره جایزه بازی‌های جدی برگزار می‌شود

ششمین دوره جایزه بازی‌های جدی برگزار می‌شود

ششمین دوره جایزه بازی‌های جدی در قالب طرح رویدادهای رقابتی مسئله‌محور (طرح شهید بابایی) برگزار می‌شود.
بازی‌های جدی یا هدفمند (Serious Games) بخشی کلیدی از بازی‌های دیجیتال هستند که در آموزش، تبلیغات، درمان و سایر اهداف جدی نقش بسزایی دارند. توسعه این بازی‌ها علاوه بر دانش فنی بازی‌سازی، مستلزم برخورداری از دانش تخصصی در حوزه موردنظر است و بر این اساس، بیش از هر شاخه دیگری در بازی‌سازی، به تحقیق و توسعه و مطالعات دانشگاهی نیاز دارند.
بر همین اساس و در ادامه برگزاری رویدادهای رقابتی مسئله‌محور (طرح شهید بابایی)، ششمین دوره جایزه بازی‌های جدی به همت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار می‌شود.
در این برنامه، سه رویداد جشنواره بازی جدی سال 1401، هکاتون بازی‌های جدی 1401و سمپوزیوم بازی‌های جدی1401، به منظور ایجاد زیرساخت‌های علمی و صنعتی برای توسعه بیش‌ازپیش بازی‌های جدی در کشور و همچنین تشکیل و تقویت حلقه‌های توسعه تا رسیدن به مرحله تجاری‌سازی محصولات برگزار خواهند شد.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت‌نام می‌توانند تا 15 مهرماه به سامانه بنیاد بازی‌های رایانه‌ای مراجعه کنند.
لازم به ذکر است، در این دوره نیز همچون سال‌های گذشته، علاوه بر بازیهای دیجیتال، از سایر سرگرمی‌های جدی همچون اتاق فرار، بازی‌های رومیزی یا شبیه‌سازها هم حمایت خواهد شد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com