0  |  0

گشایش نخستین اتاق صنعت نفت تهران در پارک فناوری پردیس

گشایش نخستین اتاق صنعت نفت تهران در پارک فناوری پردیس

در حاشیه هشتمین نشست روابط عمومی های شرکت های تابعه شرکت ملی پالایش و پخش، انجمن صنفی کارفرمایی صنعت نفت و پالایشگاه های کشور با هدف تسهیل ارتباطات با شرکت های دانش بنیان و استارتاپی و ایجاد رابطه ۲ سویه در راستای پیوند نوآوری با صنعت، طی مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران و رئیس پارک فناوری پردیس اولین اتاق صنعت در پارک فناوری به نام شرکت پالایش نفت تهران افتتاح شد.
این رویداد در راستای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری در جهت حمایت و شناسایی شرکت های دانش بنیان و ایجاد بستری مطلوب برای همکاری فی ما بین با استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان انجام شد.
قرار است در این دفترکار کارشناسانی از شرکت پالایش نفت تهران طی برنامه زمانبندی شده و بر اساس نیازمندی های از پیش تعیین شده با نمایندگان شرکت های دانش بنیان برای حمایت از ایده های جدید، خلاقیت، نوآوری و به کار گیری توان داخلی با هدف به کار بستن ایده ها و بومی سازی تجهیزات جلسات کارشناسی برگزار کنند.
شرکت پالایش نفت تهران که در شهرستان ری واقع شده یکی از بزرگترین پالایشگاه های نفت و بنزین کشور به شمار می آید که به تنهایی بیش از ۴۰ درصد سوخت کشور را تامین می کند.
ناحیه نوآوری پردیس با محوریت پارک فناوری پردیس و با رویکرد فرا بخشی و با کارکردهای چون ایجاد محیطی مناسب کسب ‌و کار برای فعالیت و حضور حرفه‌ای شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآور در جهت حفظ نخبگان و جذب متخصصان ایرانی و برآورده سازی نیازهای پیچیده فناوری کشور برای تحقق محصولات فناورانه در عرصه تولید صنعتی، سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر (جسورانه) و سایر خدمات تخصصی بیش از ۲۰ سال است که فعالیت می کند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com