2  |  0

مانور تداوم کسب و کار و بازتوانی در حوادث انبار نفت ساری

مانور تداوم کسب و کار و بازتوانی در حوادث انبار نفت ساری

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌‌‌های نفتی منطقه ساری گفت: مانور ترکیبی دور میزی تداوم کسب و کار و بازتوانی در حوادث انبار نفت ساری با شرکت مناطق معین شرکت ملی پخش فرآورده‌‌‌های نفتی ایران به میزبانی منطقه ساری برگزار شد. سبحان رجب‌‌‌پور اظهار کرد: این مانور با حضور رئیس ایمنی، بهداشت، محیط‌زیست و پدافند غیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌‌‌های نفتی ایران و نیز مناطق ساری، گرگان، گیلان، چالوس، خراسان‌‌‌شمالی، شاهرود، قم، البرز، تهران و اصفهان به عنوان مناطق معین در منطقه ساری برگزار شد. وی اظهار کرد: این مانور در سه مرحله انجام شد که در مرحله اول قطع سیستم ویندوزی، در مرحله دوم قطع برق شهری و مرحله سوم خرابکاری و در ادامه آتش‌‌‌سوزی پیش‌بینی شد.
این مقام مسوول گفت: مانور یاد شده با حضور متخصصان واحدهای مختلف عملیاتی و پشتیبانی منطقه ساری طبق سناریوی از پیش تعیین شده انجام شد که در این مانور مناطق همجوار به صورت حضوری و مناطق معین غیرهمجوار به صورت ویدئو کنفرانس شرکت کردند. وی اظهار کرد: ارزیابان مانور ترکیبی در منطقه ساری و مناطق معین موظف شدند ارزیابی خود را به صورت مکتوب به منطقه ساری ارسال و پس از جمع‌‌‌بندی به شرکت ملی پخش فرآورده‌‌‌های نفتی ایران ارسال کنند. رئیس ایمنی، بهداشت، محیط‌زیست و پدافند غیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌‌‌های نفتی ایران نیز اظهار کرد: آمادگی دفاعی یکی از ضروریات مقابله با حوادث است و برای آمادگی نیاز به سناریوهای متعدد در پلان‌‌‌های مختلف از جمله پیش‌بینی حوادث طبیعی و انسانی و نیز بررسی راهکارهای مقابله با آن است. مسعود سهرابی اظهار کرد: این نخستین مانور ترکیبی است که در سطح منطقه‌‌‌ای و گسترده با پلان‌‌‌های مختلف برگزار شد و شرکت ملی پخش فرآورده‌‌‌های نفتی منطقه ساری که به عنوان یکی از مناطق استراتژیک در سوخت‌‌‌رسانی است به عنوان میزبان انتخاب شد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com