0  |  0

نخستین دوره «نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار» برگزار می‌شود

نخستین دوره «نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار» برگزار می‌شود

این رویداد با مشارکت گروه خودرویی ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و بیش از 280 شرکت‌کننده دولتی و خصوصی برگزار می‎‌شود. «ارائه آخرین دستاوردهای حوزه فناوری‌های پیشرفته خودروئی، شهرهای پایدار و هوشمندسازی» و «تبادل دانش و فناوری میان مشارکت‌کنندگان» از جمله برنامه‌هایی است که در این رویداد مدنظر است.
مشارکت کنندگان در این نمایشگاه از مزایای «معرفی نوآوری‌های بومی به صنایع متقاضی»، «عقد قراردادهای بازرگانی در زمینه خودروهای هوشمند با شرکت‌ها» و «جذب و هدایت سرمایه‌های داخلی و خارجی برای ورود به پروژه‌های شهر پایدار به منظور توسعه آن‌ها» برخوردار خواهند شد. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این رویداد تا 8 دی‌ماه فرصت دارند.
حضور و مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان، توانمند و فعال در این رویداد که از طرف گروه خودروئی ستاد حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در پاویون ستاد شرکت کنند؛ رایگان خواهد بود و چنانچه درخواست غرفه مجزا داشته باشند، با معرفی‌نامه ستاد از تسهیلات تخفیف 30 درصدی برخوردار خواهند شد. همچنین اقامت و بلیط در جزیزه کیش برای شرکت‌کنندگان با تخفیف ویژه همراه خواهد بود.
شرکت‌های دانش‌بنیان و علاقه‌مند به حضور در این نمایشگاه برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی sat.isti.ir مراجعه کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com