0  |  0

فراخوان «تشکیل تیم‌ها، راه‌اندازی استارت‌آپ‌ها و ورود به بازار کار» منتشر شد

فراخوان «تشکیل تیم‌ها، راه‌اندازی استارت‌آپ‌ها و ورود به بازار کار» منتشر شد

فراخوان «تشکیل تیم‌ها و هسته‌های فناور، راه‌اندازی استارت‌آپ‌ها و ورود به بازار کار» با همکاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری منتشر شد.
فرصتی که به تیم‌ها و هسته‌‌ها این امکان را می‌دهد تا از مزایایی چون «تشکیل هسته‌های فناور و نوآور و دانش‌بنیان»، «راه‌اندازی استارت‌آپ‌های دانش‌بنیان»، «آموزش اصول علمی کارآفرینی»، «تعیین مسیر شغلی توانمندسازی شغلی» «امکان بهره‌مندی از مزایای شتاب‌دهنده‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان همکار»، «امکان کارآموزی در مراکز معتبر پس از اخذ آزمون جذب و ورود به بازار کار پس از کسب بیشترین نمره و اخذ آزمون» برخوردار شوند.
ستاد توسعه زیست‌فناوری و ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان در این رویداد با یکدیگر همکاری و مشارکت می‌کنند.
علاقه‌مندان برای شرکت در این فراخوان تا ۳ دی ماه۱۴۰۱ فرصت دارند تا از تسهیلات ارائه شده در این فراخوان برای تبدیل ایده به استارتاپ دانش‌بنیان، ایجاد اشتغال دانش‌بنیان، به ظهور و بلوغ رساندن نوآوری‌های خود، ایجاد کارآفرینی و ورود به بازار کار بهره‌مند شوند.
برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی BIODC.ISTI.IR مراجعه کنید.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
دیدگاه شما
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com