0  |  0

پیش‌بینی بازار خودرو در سال ۲۰۲۳

پیش‌بینی بازار خودرو در سال ۲۰۲۳

رونق به بازار خودروی جهانی باز خواهد گشت؟ تحویل خودروهای اشکودا فولکس‌‌‌واگن برای چهارمین سال متوالی در سال ۲۰۲۲ کاهش یافت. این خودروساز کشور چک اعلام کرد که واحد فولکس‌‌‌واگن اشکودا در سال ۲۰۲۲ به دلیل کمبود قطعات، مشکلات زنجیره تامین و جنگ در اوکراین شاهد کاهش ۷/ ۱۶درصدی تحویل جهانی بود اما انتظار دارد امسال بهبود یابد.
بخش خودرو در سال گذشته در سطح جهانی با مشکل مواجه شد که به دلیل کمبود قطعات، به‌ویژه برای نیمه‌هادی‌‌‌ها که ناشی از شیوع کووید-۱۹ در آسیا و تاثیر جنگ روسیه علیه اوکراین بود، با مشکل مواجه شد. تحویل جهانی اشکودا در سال ۲۰۲۲ به ۷۳۱‌هزار و ۳۰۰خودرو کاهش یافت که بیشترین کاهش (۸۰‌درصد) در روسیه ثبت شد. براساس گزارش رویترز، کلاوس زلمر، مدیرعامل شرکت پورشه در آمریکای شمالی گفت: وضعیت بازار در سال ۲۰۲۳ متشنج باقی خواهد ماند؛ اما محتاطانه خوش‌بین هستیم که وضعیت در ماه‌‌‌های آینده بهبود یابد.

 

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com