11  |  7

دومین دوره نمایشگاه ایران ایتکس برگزار می شود

دومین دوره نمایشگاه ایران ایتکس برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی نمایشگاه ایران ایتکس، دانشگاه صنعتی شریف با همکاری گروه فناوری اطلاعات شریف ""Sharif  ICT Group و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان فناوری اطلاعات ایران در حال برگزاری دومین دوره نمایشگاه ایران ایتکس (کسب وکار های مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات) با عنوان"IRAN ITEX 2023" به تاریخ 16 الی 18 مهر ماه سال جاری و در محل دانشگاه صنعتی شریف می باشد.

این نمایشگاه با هدف عرضه فناوری های نوین و دستاورد های جدید ، ارتقا برند کارفرمایی، ارتباط مستقیم صنعت و دانشگاه، تسهیل فرآیند جذب و استخدام برای شرکت ها، آموزش و انتقال تجربه، جذب سرمایه برای استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان و دورهمی شرکت هایی که به هر نوعی با فناوری اطلاعات در ارتباط هستند برگزار می گردد.

 لازم به ذکر است که نمایشگاه ملی ایران ایتکس نخستین نمایشگاه در حوزه فناوری اطلاعات در سطح کشور می باشد که به طور هم زمان به صورت حضوری و مجازی اجرا می شود.

همچنین در حاشیه این نمایشگاه کارگاه های آموزشی، سخنرانی افراد برجسته و مدیران موفق و پنل چالشی استاراتاپ ها برگزار می گردد که فرصت مناسبی برای تبادل نظرات و پیشنهادات برای شرکت کنندگان ایجاد می نماید.

هدف از برگزاری نمایشگاه ایران ایتکس چیست؟

یکی از مهم ترین سوالاتی ذهن مدیران سازمان ها و شرکت های مختلف را درگیر می کند این است که چرا باید در این نمایشگاه شرکت می کنیم؟ یا اینکه شرکت در این نمایشگاه چه فایده ای برای ما دارد؟

پاسخ این سوالات در موارد زیر خلاصه شده است

عرضه فناوری های نوین و دستاورد های جدید

فرصتی برای معرفی محصولات و خدمات و پرده برداری از آخرین دستاوردها و همچنین ایجاد ارتباط مستقیم با مخاطبین هدف یا ارتباطات C2C

فرصتی مناسب برای تحلیل و شناخت بازار و نیازهای آن برای تولیدکنندگان و توسعه دهندگان این صنعت و رفع آنها با تولید و توسعه محصولات و خدمات جدید و همچنین یافتن بازارهای جدید برای محصولات و خدمات با توجه به حضور و نظرات شرکت کنندگان در نمایشگاه

ارتقا برند کارفرمایی

برند کارفرمایی به عنوان یکی از با ارزش ترین دارایی‌های هر شرکت، همان تصویر ذهنی مخاطبان و مشتریان از نام کسب و کار شماست. حضور موثر و قدرتمند در نمایشگاه ها می تواند به ارتقا این مورد کمک بسیار زیادی بکند

ارتباط مستقیم صنعت و دانشگاه

ملاقات بدون واسطه با دانشجویان، اساتید و علاقه مندان حوزه فناوری اطلاعات

تسهیل فرآیند جذب و استخدام

فراهم شدن بستری برای استخدام و جذب نیروهای متخصص و علاقه مند به برند و حوزه فعالیت مجموعه ها

به طور کلی نمایشگاه ایران ایتکس برای دانشجویان، فریلنسرها که به صورت دورکار و یا به صورت شخصی به انجام پروژه های مختلف مشغول اند، یک بنگاه کاریابی محسوب می شود که می توان از طریق آن با کارفرمایان جدید برای انجام پروژه های جدید و بیشتر وارد مذاکره شد.

دورهمی شرکت هایی که با فناوری اطلاعات در ارتباط هستند

فراهم شدن بستری برای تعاملات و همکاری ها برای شرکت های این حوزه و ارتباطات  B2B

آنالیز و بررسی بازار و رقبا و در نتیجه استفاده از فرصت های موجود در بازار

محیطی برای تبادل اطلاعات و اطلاع از تکنولوژی های روز بازار

آشنایی با آخرین محصولات و دستاورد های روز کشور و همچنین ارتباط با فعالین داخلی

آموزش و انتقال تجربه

برگزاری کارگاه های آموزشی

سخنرانی افراد برجسته در حوزه فناوری اطلاعات

انتقال تجربه و ارائه داستان های موفقیت ها و شکست های بزرگان حوزه فناوری اطلاعات

جذب سرمایه برای استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان نو پا در این حوزه

از آنجا که کسب و کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات امروزه به طور چشم گیری گسترش پیدا کرده و استارتاپ های بسیاری در دو زمینه فوق در حال فعالیت اند، این نمایشگاه می تواند به عنوان یک بستر عالی جهت رشد چنین کسب و کارهایی در نظر گرفته شود

همچنین با توجه به حضور شرکت های بزرگ حوزه فناوری اطلاعات می توان به جذب سرمایه برای استارتاپ ها و شرکت های دانش بیان امیدوار بود.

نمایشگاه مجازی

بخش مجازی دومین دوره نمایشگاه ایران ایتکس به تاریخ 20 مهر الی 30 مهر ماه سال جاری به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

برگزاری نمایشگاه های مجازی یکی از بهترین فرصت ها برای صاحبان کسب و کارها است تا با بهره گیری از فناوری به روز و کارآمد اطلاع رسانی چند رسانه ای، محصولات و خدمات خود را به شکل نامحدود به مخاطبان خود عرضه نمایند. هر آنچه که در نمایشگاه های فیزیکی دارای محدودیت و هزینه ساز است در نمایشگاه مجازی وجود ندارد و مخاطبان در هر زمان و مکان می توانند محصولات یا خدمات کسب و کار ها را مشاهده و بررسی کنند و با دیگران به اشتراک بگذارند.دومین دوره نمایشگاه ایران ایتکس

مزیت های بازدید از نمایشگاه ایران ایتکس چیست؟

  • آشنایی آخرین دستاوردها، محصولات و خدمات و همچنین ایجاد ارتباط مستقیم با شرکت ها
  • آشنایی با برند های موفق در حوزه کسب و کار های مبتنی بر فناوری اطلاعات
  • ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مدیران شرکت های بزرگ
  • فراهم شدن بستری مناسب برای ارسال رزومه و استخدام در شرکت های بزرگ
  • حضور در کارگاه های آموزشی متعدد در طول نمایشگاه به صورت رایگان
  • حضور در پنل سخنرانی ها و استارتاپ ها به صورت رایگان
  • امکان جذب سرمایه برای استارتاپ ها و فریلنسر ها
  • حضور در محیطی جذاب و سرزنده با حضور کسب و کار های مبتنی بر فناوری اطلاعات
  • بازدید از نمایشگاه به صورت مجازی بدون محدودیت در زمان و مکان

ضمناً جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی https://iranitex.com مراجعه و یا با دبیرخانه رویداد تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس مستقیم دبیرخانه:

021-66028963-5

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com