0  |  0

نخستين جشنواره تجليل از كارآفرينان برتر در سنندج برگزار شد

نخستين جشنواره تجليل از كارآفرينان برتر در سنندج برگزار شد

نخستين جشنواره تجليل از كارآفرينان برتر كردستان در دانشگاه آزاد اسلامي واحد سنندج با حضور مسوولان استان، اساتيد و دانشجويان اين دانشگاه برگزار شد.
دبير علمي جشنواره كارآفرينان برتر كردستان روز چهارشنبه در اين آيين گفت: تاكنون 152 كارآفرين در استان كردستان شناسايي شده است كه از اين تعداد 76 نفر موفق به تكميل فرم جشنواره شدند
عادل صلواتي افزود: در نهايت 30 كارآفرين موفق به تكميل فرم هاي واجد شرايط جشنواره شدند و اين تعداد در كميته داوري مورد داوري و ارزيابي قرار گرفت.
وي اظهاركرد: اين تعداد اثر راه يافته به كميته داوري بر اساس شاخص هاي نوآوري بودن ايده، قابليت بومي سازي، تجاري سازي، قابليت فروش و دانش بنيان بودن مورد پذيرش قرار گرفت.
وي علم و دانش منابع انساني را يك سرمايه دانست و گفت: سرمايه اصلي كارآفرينان ايده اي است كه مطرح مي شود.
وي يادآورشد: ايده خوب ايده اي است كه قابليت تبديل به ارزش و ثروت را داشته باشد و طرفدار نيز داشته باشد.
وي گفت: اگر ثروتمندان جامعه اي متشكل از طبقه روشنفكر، نخبگان، اساتيد و دانشجويان و كارآفرينان جامعه باشند آن جامعه، جامعه سالمي خواهد بود.
در اين آيين از هفت نفر از كارآفرينان حوزه دانشگاه تجليل و قدرداني بعمل آمد. اين جشنواره با مشاركت اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي، كانون كارآفريني كردستان، استانداري كردستان، سازمان صنعت، معدن و تجارت، شركت شهرك هاي صنعتي، جهاد دانشگاهي، مراكز علم و فناوري و صدا و سيما برگزار شد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com