1  |  2

کارآفرین موفق استهبانی: «با سرمایه 5 میلیون تومان کارآفرینی کردم»

کارآفرین موفق استهبانی: «با سرمایه 5 میلیون تومان کارآفرینی کردم»

صابر یوسف پور جوان کارآفرین استهبانی می گوید:‌ موفق شده ام با کمترین سرمایه و با داشتن سرمایه ای نزدیک به پنج میلیون تومان اشتغال زایی کنم. وی که نام طرح خود را برخورداری از صبحانه سالم بین مدارس و همشهریان نامیده گفت:‌از این کار خرسندم
یوسف پور ادامه داد: مدت ها بود قصد داشتم برنامه ای مفید و جامع در زمینه عرضه صبحانه سالم و ارزان قیمت بین دانش آموزان اجرا کنم امروز خوشحالم که این هدف تا حد زیادی تحقق پیدا کرده است.
وی که مهندسی صنایع خوانده افزود:شاید امروز اوضاع اشتغال در کشور چندان مناسب نباشد اما این بدان معنا نیست که باید نشست و دست روی دست گذاشت بلکه می توان با بهره گیری از حداقل سرمایه و ایده ای برتر کار آفرینی کرد.
این جوان کارآفرین گفت: امروز توانسته ام علاوه بر بخش عمده نیاز شهرستان استهبان از جمله مدارس، برخی ادارات و نهادهای مختلف در زمینه برخورداری از صبحانه با کیفیت را تامین کنم، برای چهار نفر اشتغال آفرینی کنم که موجب مباهات است.
یوسف پور با اشاره به جنبه های زیست محیطی فعالیت خود گفت:سعی ام بر آن بوده تا با بهره گیری از نظرات کارشناسان محیط زیست، ظروفی را که برای بسته بندی مواد غذایی استفاده می کنم کمترین آسیب ممکن را به محیط زیست وارد کند ظروفی که بیشتر از جنس آلومینیم و یا ظروف گیاهی (نشاسته ای) است.
وی عرضه صبحانه با کیفیت و ارزان قیمت را رویکرد کاری خود دانست و گفت:‌در آینده ای نزدیک قصد دارم در حوزه ارایه عصرانه و شام نیز وارد شوم خواسته ای که درخواست بسیاری از همشهریان نیز بوده است.
صابر یوسف پور وجود رقیبان احتمالی را تهدید کاری ندانست و گفت:به طور قطع، ارایه محصول با کیفیت و راضی نگه داشتن مشتری می تواند تاثیر بسزایی در توسعه بازار کاری هر کس داشته باشد.
این جوان استهبانی نقش خانواده در پیشبرد برنامه هایش با اهمیت دانست و گفت: از حمایت های شهردار استهبان قدردانی می کنم و از مسئولان آموزش و پرورش و بهداشت و درمان می خواهم با حمایت بیشترشان گامی مهم در زمینه برخورداری دانش آموزان از صبحانه سالم و ارزان قیمت بردارند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com