0  |  1

عادل آذر درگذشت

عادل آذر درگذشت

عادل آذر، رئیس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی، درگذشت. آذر که بابت جراحی در بیمارستان بستری شده بود، در شامگاه هفتم مردادماه به دلیل ایست قلبی در بیمارستان خاتم تهران و در ۵۶ سالگی درگذشت.
عادل آذر در شهریور ۱۴۰۰ با صدور حکمی توسط سید‌ابراهیم رئیسی، به سمت مشاور رئیس‌جمهور و رئیس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی منصوب شده بود. یکی از مهم‌ترین اقدامات در حال انجام او تدوین سند توسعه صنعتی کشور بود که در «دومین کنگره بین‌المللی چشم‌انداز مدیریت کلاس جهانی در ایران» جزئیات این سند را اعلام کرده بود. عادل آذر یکی از اساتید بنام در حوزه آمار بود که بسیاری از دانشجویان با تالیفات او آشنایی کامل دارند. او دانش‌آموخته کارشناسی مدیریت صنعتی از دانشگاه علامه طباطبایی، کارشناسی ارشد مدیریت از دانشگاه تربیت مدرس و دکترای مدیریت از دانشگاه تهران بود. آذر در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده دهلران در مجلس حضور داشت. او در فاصله سال‌های ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۵ برای مدت بیش از ۶ سال، ریاست مرکز آمار ایران را برعهده داشت. از دیگر سوابق کاری عادل آذر ریاست کل دیوان محاسبات است. او از ۳۰ تیرماه ۱۳۹۵ تا مردادماه سال ۱۳۹۹ ریاست کل دیوان محاسبات کشور را به عهده داشت. روز گذشته بسیاری از مقامات کشور از جمله رئیس‌جمهور، رئیس مجلس شورای اسلامی، معاون اول رئیس‌جمهور، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس دیوان محاسبات کشور و... با انتشار پیام‌های جدا‌گانه‌ای درگذشت عادل آذر را تسلیت گفتند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com