0  |  0

برگزاری پاویون ملی محصولات دانش بنیان ساخت ایران در نمایشگاه Gitex2015

برگزاری پاویون ملی محصولات دانش بنیان ساخت ایران در نمایشگاه Gitex2015

با عنایت به رویکرد معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری در جهت کمک به صادرات محصولات دانش‌بنیان ساخت ایران درحوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، کریدور صادرات از شرکت‌های دانش‌بنیان منتخب تولیدی فعال در این حوزه‌ جهت حضور در نمایشگاه جیتکس 2015 در قالب پاویون ملی ایران حمایت می‌کند. این حمایت شامل پرداخت 70 درصد هزینه‌های اجاره غرفه، غرفه‌سازی و حمل و نقل شرکت‌ها می‌باشد. تاکنون اقدامات اجرایی در خصوص حضور 10 شرکت منتخب حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در این نمایشگاه صورت گرفته و بر مبنای برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، این شرکت‌ها در پاویونی به وسعت 110 مترمربع به معرفی توانمندی‌ها و محصولات خود می‌پردازند.

نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک خاورمیانه موسوم به "جیتکس" همه ساله در کشور امارات متحده عربی در شهر دوبی، در مرکز تجارت جهانی این شهر برگزار می‌شود. در این نمایشگاه کشورهای مختلف جهان به ارایه دستاوردهای گوناگون خود می‌پردازند. محصولاتی در زمینه‌های دولت الکترونیک، تجارت الکترونیک، الکترونیک و مخابرات، ماهواره و ارتباطات بی‌سیم، کامپیوتر (نرم‌افزار و سخت‌افزار)، سیستم‌های مداربسته، دوربین‌های فیلم‌برداری و عکسبرداری، تلویزیون‌های غول‌پیکر و خلاصه آنچه که در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات از آن یاد می‌شود.
این نمایشگاه اولین بار در سال 1981 با هدف در اختیار گرفتن دروازه جدیدی جهت ایجاد کسب و کار در زمینه ICT برای مناطق آسیای میانه، شمال آفریقا و جنوب آسیا، در شهر دوبی برگزار گردید. این امر محیطی جذاب برای ارایه‌کنندگان صنعت ICT فرصتی فراهم آورد تا با ارایه مستقیم محصولات خود در این بازار نوظهور سود مالی شرکت‌های خود را بالا ببرند.
سی و پنجمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات جیتکس که چند سالی است نام خود را به هفته فناوری خاورمیانه (GITEX TECHNOLOGY WEEK) تغییر داده است در هفته فناوری امارات از تاریخ 26 الی 30 مهر 94 (برابر با 18 الی 22 اکتبر 2015) برگزار می‌شود.

 

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: وبگاه کارگزار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com