0  |  4

پانزدهمین رویداد استارت‌آپی «طلوع برکت» برگزار می‌شود

پانزدهمین رویداد استارت‌آپی «طلوع برکت» برگزار می‌شود

«طلوع برکت» یک رویداد کارآفرینی در حوزه اسلامی ـ قرآنی با محوریت بازار جهان اسلام است که در کامل‌ترین شکل اجرای آن، شرکت‌کنندگان به وسیله بسته‌های آموزشی فشرده با فضای کاری صنایع فرهنگی در کشور و جهان و مبانی راه‌اندازی کسب‌و‌کار بر اساس ارزش‌های قرآنی و اسلامی آشنا شده و از فرصت‌‏ها و تهدیدهای موجود در این بخش از زبان اساتید و فعالان این حوزه مطلع می شوند.
در بخش دیگر این رویداد فضای واقعی ایجاد کسب‌وکارهای قرآنی برای شرکت‌کنندگان شبیه‌سازی می‌شود؛ به طوری که شرکت‌کنندگان در محیطی پویا و خلاق تیم‌های کاری خود را تشکیل داده و مراحل راه‌اندازی یک کسب و کار اسلامی ـ قرآنی را از ابتدا تا انتها به صورت فشرده تجربه می‌کنند. در پایان کسانی که تیم‌‏های کاری مناسب تشکیل داده‌اند و از انگیزه مناسب برای پیگیری ایده خود برخوردارند، می‌توانند جهت استفاده از خدمات تخصصی مرکز رشد درخواست خود را ارائه کنند. ثبت‌نام در رویداد به صورت تیم‌های ۲ تا ۵ نفره است.
ویژگی‌های این رویداد به شرح زیر است:
کارگاه آموزشی - تجربی ۳ روزه کارآفرینی اسلامی- قرآنی
آموزش تجربه‌محور در راستای ایجاد یک کسب و کار اسلامی - قرآنی
کارگاه‎های تخصصی متنوع با بهره‌گیری از اساتید مجرب
ایجاد فرصت همکاری و بهره‌گیری از تجربیات کارآفرینان برتر
ارائه گواهینامه معتبر
اهدای جوایز نفیس به سه تیم برتر و استقرار در مرکز رشد قرآنی
شروع این رویداد در روز سه‌شنبه ۱۹ آذر ۹۸ ساعت ۸ صبح و پایان آن در روز پنج‌شنبه ۲۱ آذر ۹۸ است.

رویداد استارتاپی اسلامی – قرآنی طلوع برکتمحل برگزاری این رویداد تهران میدان ونک، خیابان ملاصدرا، تقاطع بزرگراه کردستان به سمت شمال، کوچه زاینده‌رود شرقی، ساختمان شماره ۲۴، مجتمع شکوفایی شرکت‌های دانش‌بنیان، صندوق نوآوری و شکوفایی است.
برای ثبت‌نام کلیک کنید.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com