0  |  0

هفدهمین فراخوان عضویت در مرکز رشد پارک فناوری پردیس منتشر شد

هفدهمین فراخوان عضویت در مرکز رشد پارک فناوری پردیس منتشر شد

هفدهمین دوره فراخوان مسیر برای عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس منتشر شد و تا 16 آذرماه سال جاری ادامه خواهد داشت. تیم‌ها و شرکت‌های نوپای فعال در حوزه‌های کشاورزی و صنایع غذایی، سلامت و تجهیزات پزشکی، نفت، گاز و پتروشیمی، معدن و صنایع معدنی و فناوری اطلاعات، بازی و بازی‌وارسازی(گیمیفیکیشن)، می‌توانند طرح‌های خود را عرضه کنند.
پس از طی مراحل اولیه بررسی و پذیرش طرح‌ها، تیم‌ها در فضای کار اشتراکی پارک فناوری پردیس معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با نام «کوآپ» مستقر می‌شوند و در طی این مدت دوره‌ آماده‌سازی که شامل برنامه‌ها و آموزش‌های متنوع و فشرده برای فراگیری مهارت‌های اساسی مدیریت و تجاری‌سازی کسب‌وکار و عملیاتی کردن آن‌ها است، برای آنها برگزار می‌شود.
مرکز رشد یکی از ابزارهای رشد اقتصادی است که به منظور حمایت از کارآفرینان تحصیل‌کرده ایجاد می‌شود و با ارائه امکانات و تسهیلات عمومی، زمینه پا گرفتن شرکت‌های جدید را فراهم می‌کند. استفاده از مراکز رشد، امروزه به عنوان یکی از ابزارهای پذیرفته شده برای تبدیل خلاقیت‌ها و دستاوردهای علمی و تحقیقاتی به محصولات قابل ارائه به بازار و توسعه کارآفرینی محسوب می‌شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com