0  |  0

در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار می‌شود: رویداد استارتاپی شاهكار

در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار می‌شود: رویداد استارتاپی شاهكار

شتابدهنده و فضای كار اشتراكى دانشگاه صنعتی شاهرود با عنوان كمپ شتابدهی به ایده های نوآورانه شاهكار، كه با همت اداره كارآفرینی دانشگاه با حضور معاون محترم وزیر علوم افتتاح شد، در حال حاضر بدنه اصلی و بستر تعاملی جهت حمایت، مشاوره و منتورشیپ ایده های دانشجویان و تجمیع اكوسیستم كسب و كار استان سمنان می باشد. شتابدهنده و كمپ شتابدهى شاهكار به عنوان اولین شتاب دهنده كشور با مدل نوآوری باز، در حال حاضر آماده استقرار، مشاوره و حمایت از تیم‌های دانشجویی مساله محور و توسعه كسب و كارها می‌باشد.

گزارش پیش رویداد جهت آشنایى دانشجویان با كمپ شتابدهی شاهكار 

جلسه رویداد آشنایی دانشجویان دانشگاه با رویداد استارتاپی شاهكار، سه شنبه دوازدهم آذر از ساعت هجده الی بیست در محل تالار كتابخانه معاونت پژوهشی دانشگاه با حضور جمع كثیری از دانشجویان و علاقمندان از سطح شهر برگزار شد.

جناب آقای معصومی كارآفرین برتر و بنیان گذار رستوران ملاقه از حاضرین در این رویداد بود. در این رویداد یونس یونسیان مسوول كمپ شتابدهی شاهكار به بررسی مفهوم استارتاپ و شتابدهنده ها پرداخت و اهمیت گذار از ساختارهای سنتی كسب‌وكار به ساختارهاى استارتاپی و مقیاس پذیر را مورد توجه قرار داد. مدل نقش‌های تیمی «بلبین»، ساختار شتاب‌دهنده‌ها، سندرم «آپولو» در كار تیمى، معرفی شتاب دهنده شاهكار، اینفوگرافی از فرآیند رویداد استارتاپى و معرفی بوم مدل كسب و كار از اهم مواردی بود كه توسط ایشان مورد اشاره قرار گرفت.

رویداد استارتاپی شاهکاردكتر یونس یونسیان با اشاره به دلایل اهمیت ایده‌ها و نوآورى‌های به ظاهر ساده، به نقش مقیاس پذیری و تكرارپذیری در مفهوم استارتاپ اشاره كرد. سندرم آپولو به عنوان عامل شكست تیم‌های استارتاپی و نوپا و استراتژی اقیانوس آبی از مفاهیم مورد اشاره توسط مدیر كمپ شتابدهی شاهكار بود.

رویداد استارتاپی شاهکاررویداد كارآفرینی و استارتاپی شاهكار از بیستم لغایت بیست و دوم آذرماه در دانشگاه صنعتی شاهرود و شتاب دهنده شاهكار برگزار می‌شود.

جهت كسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به پوستر رویداد مراجعه نمایید.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com