0  |  0

افزایش ۸۲ درصدی قیمت ورق مس

افزایش ۸۲ درصدی قیمت ورق مس

نتایج طرح آمارگیری از قیمت مصالح ساختمانی در استان تهران در نیمه‌ دوم سال ۹۸ حکایت از رشد نرخ این محصولات دارد که بیشترین افزایش قیمت مربوط به ورق مس با ۸۲.۵ درصد است.
نتایج طرح آمارگیری از قیمت مصالح ساختمانی در استان تهران در نیمه‌ی دوم سال ١٣٩٨ از سوی مرکز آمار ایران منتشر شد.
مقایسه متوسط قیمت تمامی ١٧٩ قلم مورد آمارگیری این دوره نسبت به دوره قبل، نشان می‌دهد که «ورق مس» با ٨٢.٥ درصد دارای بیش‌ترین افزایش و «گونی چتایی ٧×٤٠» با ١٧.٧ درصد دارای بیش‌ترین کاهش بوده‌اند. مقایسه با دوره‌ مشابه سال قبل نیز نشان می‌دهد که بیش‌ترین افزایش قیمت مربوط به «ورق مس» با١٢٠.٩ درصد و بیش‌ترین کاهش قیمت مربوط «پروفیل برنزی توپر» با ٦٤.٧ درصد بوده است.
مقایسه متوسط قیمت ١٠ قلم مهم مورد آمارگیری این دوره نسبت به دوره قبل که در جدول زیر آمده است، نشان می‌دهد که «تیرآهن نمره ١٦» با ٥٠.٧ درصد دارای بیش‌ترین افزایش و «گونی چتایی ٧×٤٠» با ١٧.٧ درصد دارای بیش‌ترین کاهش بوده‌اند. مقایسه‌ با دوره‌ مشابه سال قبل نیز نشان می‌دهد که بیش‌ترین افزایش قیمت مربوط به «سنگ پلاک صیقلی تراورتن سفید-درجه‌ یک» با ٨٢.٥ درصد و بیش‌ترین کاهش قیمت مربوط «گونی چتایی ٧×٤٠» با ٦.٨ درصد بوده استافزایش ۸۲ درصدی قیمت ورق مس

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com