1  |  0

بوتکمپ دیجیتال مارکتینگ مجازی برگزار می شود

بوتکمپ دیجیتال مارکتینگ مجازی برگزار می شود

بوتکمپ دیجیتال مارکتینگ با حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری از ۲۰ مهرماه جاری به صورت مجازی برگزار می شود.
از آنجا که با پیشرفت تکنولوژی و توسعه کسب وکارهای آنلاین، بازاریابی دیجیتال در سراسر دنیا مورد توجه قرار گرفته و از طرفی تداوم بحران کرونا، نیاز کسب و کارها را به استفاده از ظرفیت فضای مجازی بیشتر کرده است، برگزاری بوتکمپ دیجیتال مارکتینگ به صورت آنلاین می تواند اقدامی موثر برای حمایت از استارت‌آپ ها و کسب و کارهای نوپا باشد.
بر این اساس بوت کمپ دیجیتال مارکتینگ با رویکرد حمایت از کسب و کارهای نوپا و استارت‌آپی و توسعه آموزش در فضای دیجیتال توسط ۱۶ مدرس بازاریابی و فروش ایران برگزار می شود.
این رویداد مجازی توسط یک مرکز نوآوری و با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در قالب دوره آموزشی ۱۰۰ ساعته اجرا می شود و با توجه به بحران کرونا و مشکلات اقتصادی، ۸۰ میلیون تومان کمک هزینه آموزشی در این رویداد برای حمایت از استارت‌آپ ها در نظر گرفته ‌شده‌ است تا علاقه مندان با هزینه کمتری در این بوتکمپ شرکت کنند.
مهدی محمدی، دبیر ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این باره گفت: دولت برای حمایت از استارت‌آپ ها در شرایط کرونا طرح های متفاوتی را در نظر گرفته که حمایت از آموزش تخصصی آنلاین در شرایط کنونی در این میان حائز اهمیت است.
رحمتیان مسئول برگزاری بوتکمپ نیز عنوان کرد: این ظرفیت فراهم شده که رویداد بصورت آنلاین برگزار شود تا استفاده از دوره های آموزشی با کمترین تجهیزات (مانند تلفن همراه هوشمند) برای تمام علاقه مندان از سراسر کشور مهیا شود.
وی افزود: همچنین تمهیداتی در نظرگرفته شده تا پس از پایان این دوره دوماهه، امکان دسترسی به فایل ها و ویدئوهای آموزشی برای علاقه‌مندان میسر شود.
مبانی بازاریابی و تدوین کمپین بازاریابی و تبلیغاتی، بازاریابی محتوایی ، بازاریابی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی، طراحی وبسایت ، بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو SEO، تبلیغات آنلاین، مانیتورینگ و تحلیل، امنیت اطلاعات و بازاریابی حفظ و نگهداشت مشتری از مهمترین سرفصل های آموزشی در این دوره مجازی ۱۰۰ ساعته خواهد بود.
با ارزیابی خروجی رویداد، طرح تشویقی برای تقدیر از سه رتبه برتر بوتکمپ در نظر گرفته شده است که بر این اساس برای نفرات اول تا سوم هدایای نقدی اختصاص می یابد.
بوتکمپ یک برنامه آموزشی و تمرینی بوده که به منظور ارتقای مهارت‌های تخصصی برگزار می شود، بوتکمپ‌ها معمولا دوره‌های فشرده ای را در کمتر از دو ماه ویژه کسب‌وکارها ارائه می کنند.
در این دوره های آموزشی ارتباط نزدیکی میان دانشجویان و مربی‌ها وجود داشته و نقطه قوت آن نسبت به سایر دوره ها، معرفی دانشجویان پس از پایان دوره به مراکز مختلف برای استخدام و کاریابی است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com