0  |  0

کتاب «هنر معامله با چنگال اندروز» منتشر شد

کتاب «هنر معامله با چنگال اندروز» منتشر شد

«چنگال اندروز» ارتباط ریاضی بین سه نقطه چرخش پشت هم است که می‌تواند نشان‌دهنده برآیند نیروهای وارد بر قیمت باشد و به کمک این ابزار می‌توان ستاپ‌های معاملاتی با احتمال موفقیت زیاد را در بازارهای مالی مختلف طراحی کرد.
کتاب «هنر معامله با چنگال اندروز» تالیف کامران جعفرقلی و سعید نیک اختر در ۱۵۰ صفحه توسط انتشارات آراد کتاب منتشر شده است.
این کتاب در پنج فصل نگارش شده است. فصل اول به زندگینامه ایزاک نیوتن فیزیکدان شهیر انگلیسی و راجر بابسون تاجر و محقق معروف آمریکایی پرداخته است. در فصل دوم با فلسفه و نحوه ترسیم چنگال اندروز به شیوه کلاسیک آشنا می شوید. در فصل سوم با مدیریت سرمایه و ریسک آشنا می شوید که از مهمترین موراد برای انجام معاملات موفق است. فصل چهارم ایده هایی برای استفاده از چنگال اندروز در معامله گری ارائه می دهد و سرانجام در فصل آخر چند مثال معاملاتی را این ابزار شرح داده و جمع بندی کاملی از نحوه استفاده این ابزار کاربردی در معاملات ارائه می دهد.
این کتاب اخیراً به مجموعه کتاب های کتابخانه سازمان بورس و اوراق بهادار افزوده شده است. این کتابخانه فعالیت خود را از سال ۱۳۷۴ با هدف اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات به دانشجویان، اساتید، سرمایه گذاران و سایر علاقمندان آغاز کرد. سیر توسعه و تکمیل منابع طی سال‌های پس از آن در راستای تبدیل این کتابخانه به تخصصی‌ترین مرکز مورد مراجعه محققان و علاقمندان به بازار سرمایه تداوم یافت.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com