0  |  0

خانه خلاق و نوآوری نیتک افتتاح می‌شود

خانه خلاق و نوآوری نیتک افتتاح می‌شود

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با استقبال مسئولان استانی وارد خراسان رضوی شد تا با افتتاح مراکز نوآوری، فعالیت‌های فناورانه شتاب بگیرد.
سورنا ستاری در جریان سفر یک روزه به خراسان رضوی، ضمن افتتاح این مراکز، با فعالان زیست‌بوم نوآوری استان گفت‌وگو می‌کند و زمینه برای حمایت از توسعه بستر فعالیت‌ شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور فراهم خواهد شد.
بازدید از توانمندی‌های حوزه دریایی
معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری در نخستین بخش از این سفر استانی، از صنایع موسی‌بن جعفر بازدید می‌کند. این واحد صنعتی و فناور در حوزه صنایع دریایی و تاسیساتی فعال ایت و در زمینه، پایش، حفاظت و تعمیرات اساسی تجهیزات دریایی، صنعتی و فناور فعال است.
افتتاح خانه خلاق و نوآور حوزه تولید محتوا
وی در ادامه بازدیدهای خود، خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک را افتتاح می‌کند. خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک، زیست‌بومی تخصصی در حوزه تولید محتوا است که با زیرساخت‌هایی همچون استودیو تصویر، صدا، انیمیشن، فضای اشتراکی زمینه را برای تولیدات چندرسانه‌ای توسط شرکت‌های خلاق و استارتاپ‌ها فراهم می‌کند.
این مجموعه با بهره‌مندی از آزمایشگاه تولید محتوا، استودیو صدا و تصویر و با همراهی تیم تخصصی تجاری‌سازی برای کمک به بازار کار و فعالان این حوزه، بر بستر خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک زمینه را برای تولید و تجاری‌سازی محتوای دیجیتال فراهم می‌کند.
دیدار با تولیت آستان قدس رضوی
ستاری همچنین با حجت الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی دیدار خواهد داشت تا ضمن ارائه دستاوردها و توانمندی‌های زیست‌بوم نوآوری درباره ظرفیت اشتغال نوآورانه و فناورانه در استان، توسعه صنایع خلاق و فرهنگی و چگونگی توسعه این زیست‌بوم در استان گفت‌وگو کنند.
افتتاح فاز اول مرکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی مشهد، بخش دیگری از سفر معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری به استان خراسان رضوی است. این مرکز با هدف آموزش و تربیت نیروی انسانی توانمند و توسعه پژوهش‌های کاربردی در حوزه سلول‌های بنیادی افتتاح خواهد شد و میزبان شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور فعال در این حوزه می‌شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com