0  |  0

برج فناوری کرمانشاه افتتاح می‌شود

برج فناوری کرمانشاه افتتاح می‌شود

برج فناوری کرمانشاه به عنوان نماد فناوری غرب کشور فردا دوشنبه( ۷ تیرماه ۱۴۰۰) طی ارتباط تصویری با حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور و با حضور دکتر حمیدرضا طیبی رئیس جهاددانشگاهی، مهندس هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه و دیگر مقامات استانی افتتاح می شود.
عملیات اجرایی ساخت این برج فناوری توسط جهاددانشگاهی کرمانشاه در راستای تامین فضای اداری، آزمایشگاهی و نمایشگاهی واحدهای فناور در سال ۱۳۸۹ در ۱۶ طبقه و ۲۰ هزار متر مربع زیربنا آغاز شد .
در این برج که توسط جهاددانشگاهی کرمانشاه و با حمایت مالی معاونت علمی و فناوری و ریاست جمهوری و استانداری کرمانشاه احداث شده است، علاوه بر تامین فضای لازم جهت استقرار شرکت های دانش بنیان و فناور، فضای لازم برای حضور شرکت های ارایه دهنده خدمات تخصصی، دفاتر انتقال فناوری دانشگاه‌ها، نهادهای مالی و سرمایه گذاری، شتاب دهنده ها و واحدهای تحقیق و توسعه صنایع بزرگ نیز فراهم شده است.
در حال حاضر بالغ بر ۲۵۰ واحد فناور تحت حمایت پارک علم و فناوری کرمانشاه هستند که با بهره برداری از برج فناوری۲۰ هزار متر مربع ( ۳۲۳ درصد) به فضاهای قابل واگذاری به واحدهای فناور و دانش بنیان افزوده شده و فضای لازم برای استقرار ۱۱۰شرکت فناور جدید فراهم می‌شود .
در کنار ۱۱۰ شرکت فناور و ایجاد فضاهای اشتراکی، مراکز نوآوری، شتابدهنده ها، ستاد پارک علم و فناوری، موسسات رشد یافته، واحدهای فناور در مرحله ی پیش رشد و رشد، دفاتر کارگزاری و انتقال فناوری، موسسات مالی و صندوق های سرمایه گذار خطرپذیر و موسسات خدمات رسان به واحدهای مستقر در این برج فناوری که در یکی از بهترین نقاط شهری به جهت دسترسی آسان به مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی، سازمان ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی ساخته شده مستقر می‌شوند و امید آن می‌رود که از این طریق گامی اساسی در توسعه اکوسیستم نوآوری و فناوری استان کرمانشاه برداشته شود.
در راستای ماموریت‌های جهاددانشگاهی و به منظور توسعه نظام نوآوری و اشتغالزایی برای دانش‌آموختگان، سه پارک علم و فناوری و ۱۰۳ مرکز رشد زیر نظر این نهاد در سطح کشور مشغول فعالیت هستند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com