0  |  0

وبینار آموزشی «صرافی‌های ارز دیجیتال برای پرداخت‌های بین‌المللی»

وبینار آموزشی «صرافی‌های ارز دیجیتال برای پرداخت‌های بین‌المللی»

وبینار آموزشی «کمترین کارمزد و بهترین رمزارزها و صرافی‌های ارزدیجیتال برای پرداخت‌های بین‌المللی‌(حواله بازرگانی و شخصی)‌» دوشنبه ۱۵ شهریورماه به مدت ۴ ساعت، در «دنیای اقتصاد» برگزار می‌شود. به گزارش واحد توسعه دانش «روزنامه دنیای‌اقتصاد» انتقال ارز در همه کشورها یکی از حساس‌ترین مراحل بازرگانی بین‌المللی است. البته این امر به خاطر محدودیت‌های ناشی از تحریم‌های اولیه و ثانویه برای بازرگانان ایرانی، با پیچیدگی بیشتری همراه است.
با توجه به محدودیت‌های موجود برای اعتبار اسنادی (LC) بانکی و‌ SWIFT، صادرکنندگان و واردکنندگان ایرانی برای انتقال امن ارز با ریسک‌های مختلفی مواجهند. تا آنجا که در صورت عدم استفاده از روش‌های امن انتقال ارز (چه در پرداخت، چه در دریافت یا تهاتر و...) با خطر مسدودی و بلوکه شدن مبالغ و تاخیر یا سوخت در وصول مواجهند. به همین منظور روزنامه دنیای اقتصاد با برگزاری این وبینار کاربردی، به چالش‌های بازرگانان در انتقال ارز و همچنین عدم شفافیت و بالا بودن هزینه‌های انتقال ارز و برخلاف هزینه‌های قابل قبول و نسبتا مشخص نظام بانکی در پرداخت‌های رسمی، انتقال تحریمی با هزینه‌های مختلف و بعضا بیشتر از عرف می‌پردازد. شرکت در این وبینار برای مدیران و کارشناسان و بازرگانان به‌طور عموم و فعالان اقتصادی مفید است. علاقه‌مندان و متقاضیان به شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند با بخش آموزش روزنامه «دنیای‌اقتصاد» با شماره تلفن‌های ۴۲۷۱۰۱۷۵ و ۴۲۷۱۰۱۸۷ تماس گرفته یا برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به سایت مرکز آموزش به آدرس Lms. den. ir مراجعه کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: دنیای اقتصاد
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com