0  |  0

کتاب «معاملات سودآور با الگوهای جدید بیل ویلیامز» منتشر شد

کتاب «معاملات سودآور با الگوهای جدید بیل ویلیامز» منتشر شد

امروزه دانش و سواد اقتصادی برای همه افراد جامعه بسیار مهم است. شما می‌توانید یک سرمایه‌گذار در بازارهای مالی یا یک مدیر یا یک تاجر یا یک مغازه‌دار یا حتی یک خانه‌دار باشید؛ سواد اقتصادی به شما کمک می‌کند که تحلیل درستی از روند معاملات داشته باشید و بتوانید به درستی تصمیم‌گیری کنید. نیاز به دانش اقتصادی و انجام معاملات با تحلیل‌های علمی و درست بر هیج کس پوشیده نیست.

کتاب «معاملات سودآور با الگوهای جدید بیل ویلیامز» نوشته محمد پورانی و محمدرضا پورانی، توسط انتشارات آراد کتاب در ۱۹۰ صفحه منتشر شده است. این کتاب به مبحث انجام معاملات سودآور بر اساس الگوهای جدید بیل ویلیامز اشاره شده است. بررسی های به عمل آمده در معاملات ضررده حاکی از عملکرد غلط ذهن در مواجه با واقعیات بازار است و اینکه ذهن با پیش داوری های خود معمولاً در مسیر خطا حرکت می کند. اصلاح این روند نیاز به دانایی و تمرین در جهت کاهش خطاهای ذهن دارد که این کتاب طی فصول مختلف بر اساس آخرین دستاوردهای علوم نوروساینس و فیزیولوژی امکان آشنایی باساختار عملکرد ذهن را فراهم آورده است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: سنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com