0  |  0

یک پتروپالایشگاه پیشرفته در جنوب ایران احداث می‌شود

یک پتروپالایشگاه پیشرفته در جنوب ایران احداث می‌شود

پروژه پتروپالایشگاه 300 هزار بشکه‌ای شهیدسلیمانی طبق طرح مطالعاتی که در معاونت برنامه‌ریزی وزارت نفت و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در حال بررسی است، قرار است در شهر بندرعباس و در نزدیکی پالایشگاه ستاره خلیج فارس احداث شود.

خوراک این طرح از خط لوله گوره به جاسک تأمین خواهد شد و مجموع سرمایه‌گذاری این ابرپروژه پتروپالایشگاهی، چیزی در حدود 8 تا 10 میلیارد دلار برآورد شده است.

هنوز روی جزئیات محصولات تولیدی این طرح پتروپالایشگاهی، بررسی‌های مطالعاتی تکمیل نشده؛ اما آنچه نهایی شده استفاده از تکنولوژی روز جهان برای ساخت یک پتروپالایشگاه پیشرفته در جنوب ایران است.

یکی دیگر از مسائل مهم قابل توجه در بررسی‌های وزارت نفت برای احداث این پروژه، طرح پیشنهاد سرمایه‌گذاری دولت برای تأمین بخشی از سرمایه مورد نیاز آن و واگذاری سهام، بعد از احداث این پتروپالایشگاه است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: تسنیم
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com