0  |  0

فروش نامه نیکلا تسلا به قیمت ۳۴۱ هزار دلار

فروش نامه نیکلا تسلا به قیمت ۳۴۱ هزار دلار

۱۲۰ سال قبل نیکلا تسلا یکی از مهمترین مبدعان کره زمین به شمار می رفت.
درهمین راستا اسنادی درباره اهمیت نام تسلا در حراجی«Remarkable Rarities» به نمایش درآمد. در این حراجی یک نامه ۴ صفحه ای با امضای وی به قیمت ۳۴۱هزار و ۲۹۵ دلار به فروش رفت.
نامه مذکور به پل دانا سردبیر نیویورک سان و در تاریخ ۲۵ فویه ۱۹۰۱ میلادی نوشته و در آن به جایگاه تسلا میان مهمترین مخترعان آمریکا پرداخته شده است. از متن نامه مشخص است او امیدوار بوده تا چند ستون از یکی از رسانه های مهم آن دوره را به خود اختصاص دهد.
او در این نامه درباره جایگاه خود میان توماس ادیسون و الکساندر گراهام بل بحث می کند و می نویسد: تلفن به معنای سهولت است، لامپ درخشان راحتی به همراه می آورد اما برق به معنای نان و کره است.
تسلا در این نامه جایگاه خود را در رده بندی برترین مخترعان عصر خود می داند. اختراعات بل و ادیسون بر پایه های دستاوردهای مخترعان پیش از آنها بود و تسلا تاکید دارد دستاوردهای او برمبنای اختراعات دیگران نبوده است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com