0  |  0

ادامه سُرسُره‌ بازی رمز ارزها

ادامه سُرسُره‌ بازی رمز ارزها

بررسی بازار رمزارزها نشان‌دهنده ادامه‌دار شدن کاهش قیمت ارزهای دیجیتال است. به طوری که تمام ۱۰ رمز ارز صدرنشین این بازار امروز با کاهش قیمت مواجه شدند. بیت‌کوین که اواخر هفته گذشته از مرز ۴۴ هزار دلار نیز عبور کرده بود، به قیمت ۳۷ هزار و ۲۱۸ دلار معامله شد.

روند معاملاتی رمزارزها در بازار ارزهای دیجیتال قرمز است و هر کدام از ‌آن‌ کاهش چند درصدی نسبت به روز گذشته را تجربه کرده‌اند. بیشترین کاهش قیمت مربوط به رمزارز کاردانو است که در بازار امروز حدود ۱۳ درصد کاهش قیمت داشت.
بر اساس رصد بازار رمز ارزها (coinmarketcap.com)در ساعت ۱۳ و ۱۵ دقیقه امروز، نرخ بیت‌کوین با کاهش ۱۵.۳۵ درصدی نسبت به هفته گذشته و ۴.۶۶ درصدی نسبت به روز گذشته به قیمت ۳۷ هزار و ۲۱۸ دلار در بازار معامله شد.

بیت‌کوین که هفته‌های گذشته به ۳۴ هزار دلار نیز رسیده بود روند صعودی خود را تا ۴۴ هزار دلار پیش برد، اما این صعود پایدار نبود به طوری که امروز دوباره به کانال قیمتی ۳۷ هزار دلار بازگشته است.

کاهش ۱۷ درصدی نرخ اتریوم در یک هفته

علاوه بر بیت‌کوین، رمز ارز اتریوم نیز با کاهش قیمت بیش از ۱۷ درصدی در یک هفته، به قیمت ۲ هزار و ۵۵۰ دلار رسید.

در این بازار، اکنون ۱۷ هزار و ۷۰۱ رمرارز در حال مبادله هستند که نسبت به روز گذشته حدود ۶۰ رمزارز به این بازار افزوده شده است.

کاهش قیمت بیت کوین در هفته‌های اخیر باعث شده (دامیننس/ Dominance تسلط بر بازار) تسلط این رمزارز بر بازار ارزهای دیجیتال به ۴۲.۲ درصد برسد. سهم اتریوم در این بازار نیز امروز به ۱۸.۲ درصد رسید. هر ۲ رمزارز نسبت به روز گذشته، با افزایش درصد تسلط بر بازار (Dominance) رمزارزها رو به رو شدند.

کاهش ارزش بازار رمزارزها

روند کاهشی قیمت ارزهای دیجیتال باعث شد ارزش این بازار اکنون به یک هزار و ۶۷۱ میلیارد دلار برسد.

بر اساس آخرین آمار، ارزش بازار بیت‌کوین (Bitcoin) امروز به ۷۰۴ میلیارد و ۴۷۱ میلیون دلار و ارزش بازار اتریوم نیز به ۳۰۴ میلیارد و ۵۸۳ دلار رسیده است.

در بازار امروز، تتر (Tether) یک دلار، یو اس دی کوین (USD Coin) یک دلار، بی. ان. بی (BNB) ۳۶۱ دلار، سولانا (Solana) ۸۳ دلار و ۸۵ سنت، کاردانو (Cardano) ۸۴ سنت، ریپل (XRP) ۶۹ سنت، ترا (Terra) ۴۹ دلار و ۹۴ سنت و بایننس یو.اس.دی (BUSD) با قیمت ۱ دلار معامله شد.

بایننس یو. اس.دی (BUSD) امروز به جای آوالانچ در رتبه ۱۰ رمزارزهای صدرنشین بازار قرار گرفت. این رمز ارز نسبت به روز گذشته افزایش قیمت کمتر از نیم درصد را تجربه کرده است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: سنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com