0  |  0

جشنواره سواد مالی برای کودکان و نوجوانان در ایام نوروز

جشنواره سواد مالی برای کودکان و نوجوانان در ایام نوروز

شرکت مدیریت توسعه و آموزش بورس با توجه به اهمیت رشد سواد مالی در کودکان در ایام نوروز جشنواره‌ای تحت عنوان «کندو» برگزار می‌کند.

از تاریخ سوم فروردین تا ۱۲ فروردین در اراضی عباس‌آباد پارک طالقانی، جشنواره کندو میزبان کودکان و والدین آنهاست.

اولین رویداد سرگرم آموزی سواد مالی به خانواده‌ها نوروز ۱۴۰۱ به مدت ۱۰ شب در پارک طالقانی واقع در اراضی عباس آباد برگزار می‌شود.

این رویداد که «کندو» نام دارد با هدف آموزش و ارتقای سواد مالی خانواده‌ها، کودکان و نوجوانان از ۳ فروردین ماه ۱۴۰۱ به مدت ۱۰ شب و در دو سانس به اجرای برنامه‌های جذاب و متنوع برای خانواده‌ها می‌پردازد.

این امر با حضور هنرمندان، عروسک‌های عظیم‌الجثه، بازی، مسابقات متنوع و موسیقی برگزار می‌شود با هدف آموزش و فرهنگ‌سازی برمبنای سرگرمی خانواده‌ها در زمینه دخل و خرج، سرمایه‌گذاری، پس‌انداز، مدیریت مالی و سایر مفاهیم پررنگ و حائز اهمیت سواد مالی‌ست.

همچنین لازم به ذکر است که این رویداد سرگرم آموزی سواد مالی از ۳ تا ۱۲ فروردین هر روز در دو سانس: ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۷:۳۰ و ۱۹:۰۰ الی ۲۰:۰۰ در پارک طالقانی واقع در اراضی عباس آباد، خیابان سرو، روبروی متروی حقانی برگزار می‌شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: سنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com