0  |  0

آمادگی کارخانه نوآوری البرز برای تحقق اشتغال دانش بنیان

آمادگی کارخانه نوآوری البرز برای تحقق اشتغال دانش بنیان

مدیر کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز، از آمادگی این کارخانه برای ارائه خدمات متنوع به شرکت های دانش بنیان با هدف توسعه اشتغال خبر داد.
امیر سرکندی، مدیر کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز با اعلام این خبر گفت: پس از اعلام سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان "سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی"، جهت گیری فعالیت های این کارخانه برای ارائه خدمات خاص به شرکت های دانش بنیان با همکاری دستگاه های اجرایی استان در دست تدوین است تا بسته ای کامل از مجموعه خدمات ملی و استانی، با ایجاد کمپین "سال نو، کسب و کار نو" در قالبی نوین و سریع ترین زمان ممکن و متناسب با ویژگیهای کارآفرینی، در اختیار شتابدهنده ها و شرکت های دانش بنیان نوپا قرار گیرد.

وی با اشاره به تجربه مدیران ارشد کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز در ایجاد، فعال سازی و رفع مشکلات شتابدهنده ها و شرکت های دانش بنیان در سالهای گذشته در کشور گفت: این کارخانه آمادگی دارد به عنوان رابط اجرایی و تخصصی، سرعت بخشی به توسعه و ثمربخشی این شرکت ها را با هدف افزایش رشد اقتصادی استان‌ البرز با تاکید ویژه بر کلانشهر کرج را برعهده گرفته تا نقش شرکت های دانش بنیان در ایجاد شهر هوشمند و‌ ایجاد اشتغال پایدار، زودتر نمایان شود.

مدیر کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز افزود: حمایت از استارت‌آپ‌های مرتبط با موضوعات شهری و شهروندی، تسهیل فعالیتها با هدف اشتغال‌زایی، همچنین کمک به توسعه شهر هوشمند و توانمند سازی شهروندان کارآفرین، بخش دیگری از چشم انداز سال جاری در این مجموعه خواهد بود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com