0  |  1

بوت کمپ سرمایه گذاری «آن سوی مرزها» برگزار می شود

بوت کمپ سرمایه گذاری «آن سوی مرزها» برگزار می شود

بوت کمپ تخصصی سرمایه‌گذاری با شعار آن سوی مرزها؛ فرصتی برای رشد و شکوفایی استارت آپ ها است که با حضور مدرسان، منتورها و سرمایه‌گذاران ایرانی و بین‌المللی برگزار می‌شود و تلاش دارد تا ضمن آشنایی استارت آپ‌های شرکت‌کننده با آخرین استانداردهای بین‌المللی در زمینه سرمایه‌گذاری، فرصت جذب سرمایه از سرمایه‌گذاران بین‌المللی را برای آن‌ها فراهم کند.

این رویداد توسط خانه نوآوری و صادرات ایران‌ساخت در کنیا (IHIT ) و با همکاری یک شتاب‌دهنده، با هدف آشنایی با ظرفیت‌های متقابل اکوسیستم استارت آپی ایران و آفریقا در فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۱ به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

حوزه‌های «هوشمندسازی صنعتی»، «تجارت الکترونیک»، «لجستیک (فناوری‌های مالی)» و «فناوری‌های کشاورزی» به عنوان ظرفیت‌های مشترک اکوسیستم استارت آپی ایران و آفریقا در این بوت کمپ پوشش داده خواهد شد. همچنین فناوری‌های مرتبط با انقلاب صنعتی چهارم (بلاکچین، هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، واقعیت افزوده، واقعیت مجازی، هوشمندسازی صنعتی و چاپ سه بعدی) نیز در این رویداد مدنظر هستند.

مخاطبان اصلی این بوت کمپ تخصصی سرمایه‌گذاری، فعالان استارت آپی هستند که محصول خود را به صورت MVP ارائه می‌دهند و در حال توسعه بازار و جذب سرمایه هستند؛ همچنین با توجه به محتواهایی که در این وبینارها ارائه می‌شود، دیگر فعالان استارت آپی نیز می‌توانند از آموزش‌های آن بهره ببرند.

این کمپ «ایجاد فرصت‌های بین‌المللی برای اکوسیستم نوآوری کشور و شبکه‌سازی و تعامل با سایر اکوسیستم‌های بین‌المللی» را هدف اصلی خود قرار داده است و مشارکت کنندگان در این رویداد از مزایایی چون دسترسی به سرمایه گذاران داخلی و خارجی، شبکه‌سازی اکوسیستم نوآوری ایران و آفریقا و آموزش بر اساس استانداردهای بین‌المللی برخوردار خواهند شد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com