0  |  1

معرفی کتاب: «۹ گام برای استقلال مالی»

معرفی کتاب: «۹ گام برای استقلال مالی»

در بخشی از کتاب «۹ گام برای استقلال مالی» آمده است: «به پانزده سال پیش نگاه کنید، تنها چیز ثابت، تغییر است. زندگی‌هایمان، همچنین جهانی که هر روز به سرعت در آن قدم می زنیم، می‌تواند شباهتی بسیار کم به جایی داشته باشد که بودیم، کسی که بودیم و آنچه قبلا فکر می‌کردیم. فقط تغییر اجتناب ناپذیر نیست، سطح دگرگونی نیز می‌تواند گاه نفس‌گیر باشد.»
 کتاب «۹ گام برای استقلال مالی» نوشته «سوز اورمن» ترجمه لادن شریعت زاده توسط انتشارات نسل نواندیش در ۳۵۲ صفحه منتشر شده است. نویسنده در این کتاب تحولی بنیادی را آغاز کرده و بر خلاف کتاب‌های سنتی مدیریت پول، این کتاب از یک دیدگاه عاطفی-معنوی به پول نزدیک می شود و بر ترس، شرم، حیا و خشمی تاکید می کند که مانع اصلی ثروت هستند. در این دوران اقتصادی آشفته و پرتلاطم، پیام تغییر زندگی «سوز اورمن» مهم‌تر از همیشه است. در این ۹ گام ساده درباره مسئول بودن در قبال پول و احترام گذاشتن به پولی که دارید و ندارید، همه چیز را یاد می گیرید. فلسفه پیشگام نویسنده را بپذیرید – که شما با ارزش تر از پولتان هستید- و معنای واقعی ثروت را درک کنید تا بتوانید بدون افسوس و پشیمانی زندگی کنید. اگر در حال حاضر در زندگی تان بر پول کنترل ندارید، این کتاب مناسب شماست. این ۹ گام پایه و اساس تمام چیزهایی است که لازم است یاد بگیرید تا از نظر مالی ایمن‌تر شوید. موشکافی کنید تا شالوده عاطفی اینکه چطور با پول رفتار کنید، چطور درباره پول فکر کنید، چطور پول پس انداز کنید، چطور پول خرج کنید، شناسایی کنید.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: سنا
مطالب پیشنهادی:
دیدگاه شما
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com