0  |  0

خانه نوآوری (IHIT) در ارمنستان راه اندازی می شود

خانه نوآوری (IHIT) در ارمنستان راه اندازی می شود

چند سالی است که معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خانه‌های نوآوری و صادرات فناوری ایران‌ساخت را در دیگر کشورها راه‌اندازی کرده است تا بازار جهانی محصولات دانش‌بنیان توسعه یابد.

این مراکز به نوعی زمین بازی شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق ایرانی محسوب می شوند که توانمندی صادرات محصولات باکیفیت خود را دارند و می توانند عرضه کننده نوآوری ها و توانمندی های فناورانه ایرانی به بازار بین‌المللی باشند.

خانه‌هایی که تاکنون در کشورهایی چون روسیه، ترکیه، چین، سوریه و کنیا راه‌اندازی شده است و به زودی، کشور ارمنستان و عراق نیز به جمع این کشورها خواهند پیوست. در همین راستا و بر اساس فراخوان منتشر شده از سوی مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کارگزاران صادراتی که توانمندی تخصصی، تجربی و دانشی برای توسعه صادرات محصولات دانش بنیان و خلاق به کشور ارمنستان را دارند می توانند در این کار مشارکت کنند.

کارگزارانی که سابقه حضور و فعالیت اقتصادی در کشور ارمنستان دارند، در یکی از کشورهای اوراسیا شرکت ثبت کرده‌اند یا با حوزه فناوری و دانش‌بنیان آشنایی دارند واجد شرایط برای مشارکت در این فراخوان هستند و پس از تایید نهایی از سوی معاونت علمی و فناوری به عنوان کارگزاران صادراتی با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری انتخاب می شوند.

علاقه مندان تا ۱۶ خردادماه سال ۱۴۰۱ برای ثبت نام در این فراخوان فرصت دارند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com