0  |  1

یکسالگی خانه خلاق و نوآوری بهزاد «ب»

یکسالگی خانه خلاق و نوآوری بهزاد «ب»

فعالیت در حوزه کسب و کارهای دیجیتال، فناوری‌های نرم، صنایع دستی و گردشگری و ورود به بازارهای جهانی توسط خانه خلاق و نوآوری بهزاد «ب» جدی‌تر شد.
این مجموعه با حمایت و راهبری ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حوزه‌های صنایع‌دستی و گردشگری فعالیت انجام می‌دهد.
خانه خلاق و نوآوری بهزاد «ب» در تلاش است تا یک برند بزرگ برای صنایع دستی خلق و با رعایت استاندارهای بین‌المللی و شناسنامه‌دار کردن، محصولاتی را در بازار جهانی عرضه کند.
فعالیت‌ها در این خانه در حوزه تولید محتوا و پویانمایی نیز است، این خانه خلاق و نوآوری افراد فعال در حوزه کسب و کار دیجیتال و صنایع دستی را در شهرستان‌ها از راه دور راهبری و حمایت می‌کند.
خانه خلاق و نوآوری بهزاد «ب» با 5 شرکت خلاق در فضای 180 متری همکاری می‌کند، این خانه خلاق و نوآوری برای 20 نفر به‌صورت مستقیم و در حدود 300 نفر به‌صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد کرده است.
به شرکت‌های خلاق عضو این مجموعه خدمات مشاوره‌ای داده می‌شود و همچنین کارگاه‌های مختلفی در اختیار این شرکت‌ها برای تولید محصول قرار می‌گیرد. شبکه سازی و سرمایه گذاری نیز در این خانه خلاق و نوآوری اتفاق می‌افتد.
حمایت و پوشش از ایده تا فروش
گالری برگزارشده در خانه خلاق و نوآوری بهزاد «ب»، سبب دیده شدن محصولات و همچنین فروش آن‌ها می‌شود. در حال حاضر رویدادهای متعددی برای فعالین حوزه صنایع‌دستی و شرکت‌های عضو این خانه خلاق و نوآوری برگزار شده است.
رویداد نوروزگاه کاخ گلستان که توسط این مجموعه برگزار شد، استقبال بسیار خوبی را به همراه داشت، همچنین رویدادهای مختلفی در خانه خلاق و نوآوری بهزاد «ب» برای حمایت از زنان سرپرست خانوار که در حوزه صنایع دستی فعالیت می‌کنند برگزار شده است
برگزاری رویداد در کاخ گلستان با استقبال بسیار زیاد
زهرا ابوالحسنی مدیر خانه خلاق و نوآوری بهزاد «ب» خبر از برگزاری رویداد مشترکی با خانه‌ خلاق و نوآوری آینده‌سازان و خانه خلاق و نوآوری نقلی کاشان داد و گفت: رویداد نوروزگاه کاخ گلستان که توسط خانه خلاق و نوآوری بهزاد «ب» برگزار شد در یک روز 94000 بازدید داشت که این موضوع در تاریخ بازدید از کاخ‌ها بی‌سابقه بود.
وی با بیان اینکه ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حمایت‌های معنوی خوبی برای رشد و توسعه خانه‌های خلاق و نوآور دارد، افزود: اتصال خانه‌های خلاق و نوآوری توسط این ستاد باعث برگزاری رویدادهای مختلف و ایجاد تفاهم‌نامه‌ها و شبکه‌سازی شده است.
ابوالحسنی اظهار کرد: به لطف تلاش‌های ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، خانه‌های خلاق و نوآوری بیشتر دیده شده‌اند و فضای خوبی برای آن‌ها ایجاد شده است.
خانه‌های خلاق و نوآوری، به‌عنوان پلتفرم اصلی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در استفاده از توان ‌بخشی خصوصی برای اجرایی سازی آیین‌نامه‌ها، سیاست‌گذاری، تسهیل گری و حمایت از شکل‌گیری زیست‌بوم شرکت‌های خلاق، از طریق کمک به ایجاد زیرساخت، تسهیلات مالی، مشاوره، توانمندسازی و حمایت‌های معنوی در مسیر توسعه محصولات، خدمات و بازار فناوری‌های نرم و صنایع خلاق هستند.
خانه خلاق و نوآوری بهزاد «ب» با پیگیری‌های مرحوم محمد ابوالحسنی، تهیه‌کننده حوزه پویانمایی، انیمیشن و فعال حوزه کارآفرینی و حمایت ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری راه‌اندازی و پایه‌گذاری شد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com