0  |  0

معرفی کتاب: انتشار اولین سری از مجموعه کتاب‌های کارخانه نوآوری البرز

معرفی کتاب: انتشار اولین سری از مجموعه کتاب‌های کارخانه نوآوری البرز

اولین سری از کتابهای آموزشی کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز با عنوان "صفر تا صد استارتاپ های موفق" و "صفر تا صد استودیو استارتاپ های موفق" منتشر شد.

در کتاب "صفر تا صد استارتاپ‌های موفق" نوشته "آندری سدنیو" روش‌های ایجاد یک استارتاپ و راه‌های موفق آن، به تفضیل بیان شده تا علاقمندان به ایجاد یک استارتاپ، آسان‌تر روش موفق را طی کنند، اگر بدانیم که بیش از ۸۰ درصد استارتاپ‌ها، در مراحل مقدماتی شکست می‌خورند، ضرورت خواندن این کتاب را بیشتر احساس می‌کنیم.
در بخشی از کتاب دوم با عنوان "صفر تا صد استودیوی استارتاپ های موفق" تالیف "آتیلا سزیکتی" می خوانیم:

روش موفقیت در راه‌اندازی یک استارپ و یک اسـتودیوی فنـاوری، کتـاب راهنمایـی اسـت کـه کسـب وکارهای نوپایـی را بـه وجـود مـی آورد و سـرعت و چالاکـی آنهـا بیشـتر از مدلهـای سـنتی کسـب وکار اسـت. اسـتودیوها سـاختارهای کمکـی بـرای ایجـاد نهادهـای موفـق و رو بـه رشـد بـا توانایـی رشـد و نـوآوری سـریع هسـتند.

اسـتودیوی کسـب وکارهای نوپـای مـا مبتنـی بـرسـه اصـل اسـت:

1. ارائۀ ایده ها و مقولاتی برای استارتاپ‌ها

2. سرمایه‌گذاری و مشاوره

3. جذب دارایی‌ها و توزیع مجدد منابع و رشد دادن آنها

این دو کتاب با ترجمه دکتر محسن احمدزاده با حمایت کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز به چاپ رسیده است به زودی در اختیار دوستداران فضاهای استارتاپی و نوآوری قرار می گیرد.

مجموعه کتابهای آموزشی

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com