0  |  0

سلسله رویدادهای «نونمایی» در حوزه شهر هوشمند برگزار می‌شود

سلسله رویدادهای «نونمایی» در حوزه شهر هوشمند برگزار می‌شود

در قالب ششمین سلسله رویدادهای نونمایی، با هدف ترویج و معرفی به جامعه مصرف، فرصتی برای معرفی تازه‌ترین دستاوردهای حوزه حمل و نقل فناورانه و هوشمند فراهم شده است.

پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری، با هدف توسعه تجارت محصولات دانش بنیان و خلاق، فناور و رونق بازار محصولات و خدمات ایران‌ساخت، بسترهایی را برای معرفی و ترویج محصولات تولید شده و قابل ارائه به بازار فراهم می‌کند. بر همین اساس برای معرفی صحیح محصولات به جامعه مخاطب، سلسله رویدادهای «نونمایی» را به صورت مستمر برگزار می‌کند.

دوره ششم این رویداد نونمایی که همزمان با نمایشگاه شهر هوشمند برگزار می‌شود، شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق در یک فضای تعاملی و در قالب یک فرآیند استاندارد، محصول خود را در حوزه حمل و نقل هوشمند در معرض شناخت مخاطبان قرار می‌دهند.

دست‌اندرکاران این رویداد، فرصتی ایجاد کرده اند تا معرفی کنندگان محصول ضمن بیان قابلیت‌ها و مزایای تولیداتشان از امکان مذاکره برای دریافت اطلاعات بیش‌تر و ورود به عرصه بازار برخوردار شوند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com