0  |  0

دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی در سمنان راه اندازی شد

دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی در سمنان راه اندازی شد

توافقنامه همکاری مشترک میان وزارت علوم و وزارت جهاد کشاورزی به منظور تاسیس راه اندازی و راهبری دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی و منابع طبیعی در استان سمنان منعقد شد.
در آئینی با حضور معاونان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت جهاد کشاورزی، توافقنامه همکاری مشترک به منظور تاسیس راه اندازی و راهبری دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان در قالب پردیس فناوری و نوآوری امضاء و مبادله شد.
این توافق‌نامه به امضای دکترعلی خیرالدین معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر سید مجتبی خیام نکوئی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان تات، محمدرضا قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، دکتر مجید ولدان رئیس پارک علم و فناوری کشاورزی و منابع طبیعی رسید.
کمک به افزایش ثروت از طریق توسعه اقتصادی متکی بر فناوری و نوآوری، بسترسازی برای توسعه کارآفرینی مبتنی بر علم و فناوری و بالا بردن ظرفیت ایجاد اشتغال دانش آموختگان بخش، ایجاد زمینه و بستر لازم برای رشد و توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط دانش بنیان و فراهم آوردن شرایط لازم برای جذب و استقرار شرکت‌ها، موسسات، واحدهای فناور بزرگ و واحدهای تحقیق و توسعه از جمله اهداف انعقاد این توافق‌نامه است.
همچنین تکمیل فرآیند تبدیل ایده به محصول و تسریع روند انتقال دانش فنی و فناوری، تجاری‌سازی فناوری های حاصله از تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی و تحقق ارتباط مراکز پژوهشی و فناوری با بخش‌های اقتصادی کشور و کمک به حل مسائل و چالش های اولویت دار بخش کشاورزی و منابع طبیعی از طریق بهره مندی از توان نخبگان، متخصصین و فناوران از دیگر اهداف این توافق‌نامه اعلام شده است.
گفتنی است مدت این توافق نامه که تعهداتی را برای هر کدام از طرفین جهت عملیاتی کردن آن مشخص کرده ۱۰ سال شمسی است که با موافقت طرفین قابل تمدید است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com