0  |  0

مدرسه پردازش داده های علوم اعصاب برگزار می شود

مدرسه پردازش داده های علوم اعصاب برگزار می شود

به منظور توسعه و گسترش فعالیت های علمی و تخصصی در حوزه علوم شناختی و ایجاد بسترهای مناسب برای انتقال اطلاعات و تجارب به اساتید و دانشجویان رشته های علوم اعصاب، فیزیولوژی و پزشکی در حوزه علوم شناختی، سومین دوره آموزشی پردازش داده های علوم اعصاب با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی برگزار می شود.
در این دوره آموزشی که از هشتم مرداد ماه امسال به صورت مجازی آغاز و به مدت دو ماه ادامه خواهد داشت، شرکت کنندگان با اصول و روش‌های پردازش داده های علوم اعصاب، برنامه نویسی در محیط MATLAB و پیاده سازی روش های پردازش مبتنی بر spiking activity و local field potential در محیط MATLAB آشنا خواهند شد.
محتوای دوره آموزش مجازی پردازش داده های علوم اعصاب با همکاری اساتید پژوهشکده علوم شناختی، پژوهشگاه دانش های بنیادی با همکاری مرکز فناوری های همگرا دانشگاه تهران و دانشکده مهندسی برق، دانشگاه تربیت مدرس ارائه شده است.
اجرای بخش های برنامه نویسی و پردازش داده توسط شرکت کنندگان به صورت همزمان با محققان کمک تدریس، یکی از ویژگی های متمایز دوره اول بود که در دومین دوره آموزشی پردازش داده های علوم اعصاب نیز به صورت دو روز در هفته اجرا شده است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com