0  |  0

صادرات محصولات دانش‌بنیان و خلاق ایرانی به بازار بکر آمریکای لاتین

صادرات محصولات دانش‌بنیان و خلاق ایرانی به بازار بکر آمریکای لاتین

هیات تجاری فناوری کشورمان که به ونزوئلا سفر کرده اند با سفیر ایران در این کشور دیدار کردند تا با مسیرهای تسهیل شده و مناسب ارتقای تبادلات علمی و فناورانه دو کشور آشنا شوند.
صادرات محصولات دانش‌بنیان و خلاق ایرانی به بازار بکر آمریکای لاتین افزایش می‌یابد؛ معرفی ظرفیت‌های صادراتی دو کشور
هیات تجاری فناوری کشورمان که به ونزوئلا سفر کرده اند با سفیر ایران در این کشور دیدار کردند تا با مسیرهای تسهیل شده و مناسب ارتقای تبادلات علمی و فناورانه دو کشور آشنا شوند.
شرکت‌های دانش بنیان و خلاق ایرانی اعزام شده به کشور ونزوئلا با حجت الله سلطانی سفیر ایران و مدیران اقتصادی در ونزوئلا دیدار کردند و در نشستی مشترک درخصوص فرصت‌های سرمایه گذاری و صادرات محصولات ایران ساخت گفت و گو و مذاکره کردند.
آغوش باز بازار ونزوئلا به روی محصولات ایران‌ساخت
سلطانی در این دیدار، با بیان اینکه ونزوئلا بازاری بکر و قابل توجه برای توسعه محصولات شرکت های دانش بنیان و خلاق محسوب می شود، گفت:حوزه‌های آب، انرژی، مخابرات، صنایع غذایی ،معدن و کشاورزی وصنایع خلاق عرصه های مناسبی برای همکاری های طرفین است.
مهدی قلعه نوی رییس مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم در این دیدار، بیان کرد: هیات اعزامی به ونزوئلا بزرگترین هیاتی است که از سمت ایران برای توسعه صادرات محصولات دانش بنیان و خلاق به کشوری دیگر اعزام شده است.
وی ادامه داد: به دستور رییس جمهوری ونزوئلا، وزرای کابینه دولت و شرکت های اقتصادی این کشور با شرکت های اعزامی ایرانی دیدار و گفت و گو کردند تا شرایطی مناسب برای توسعه صادرات محصولات ویرانی به این کشور فراهم شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com