0  |  0

نوزدهمین نمایشگاه تجاری بازرگانی کشورهای اسلامی برگزار می‌شود

نوزدهمین نمایشگاه تجاری بازرگانی کشورهای اسلامی برگزار می‌شود

نوزدهمین نمایشگاه تجاری بازرگانی کشورهای اسلامی موسیاد 11 تا 14 آبان‌ماه سال 1401 در استانبول میزبان شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی می‌شود.
این نمایشگاه که به تعبیر برخی کارشناسان؛ قلب دیپلماسی تجاری منطقه است هر دو سال یکبار در کشور ترکیه و با مشارکت کشورهای مختلفی همچون اروپا، آسیا، آفریقا، منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا آذربایجان، روسیه، قطر،عربستان سعودی، مراکش، اندونزی، نیجریه، پاکستان، ایران و الجزایر برگزار می‌شود.
امسال نیز نوزدهمین دوره آن پس از یک وقفه طولانی به دلیل اپیدمی کرونا؛ 11 تا 14 آبان ماه مصادف با 2 تا 5 نوامبر در کشور ترکیه میزبان علاقه‌مندان، تجار، سرمایه گذاران و شرکت‌های فناور از کشورهای مختلف است. شرکت های دانش بنیان ایرانی نیز با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری می توانند از این فرصت جهانی استفاده کنند و دستاوردهای خود را در پایون ایران به نمایش بگذارند. شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه از فرصت برگزاری جلسات رودررو با تجار و فناوران دیگر کشورها را نیز دارند تا بتوانند بازار بین‌المللی خود را توسعه دهند.
مرکز نمایشگاهی تویاپ استانبول پذیرای فعالان اقتصادی و مدیران بخش خصوصی در حوزه های اقتصادی صنعت، تجارت، سرمایه گذاری، گردشگری، ماشین‌آلات و تجهیزات، فلزات، شیمی، ساختمان، نساجی، پزشکی، خودرو، مواد غذایی، انفورماتیک، کشاورزی و دامداری خواهد بود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com