1  |  1

مشتری‌مداری به سبک تسلا

مشتری‌مداری به سبک تسلا

شرکت خودروسازی تسلا در وبسایت خود اعلام کرد زمان انتظار تحویل برای تمام خودروهای مدل ۳ و مدل Y را به حداقل یک هفته کاهش داده است.
داده‌های بانک بین‌المللی بازرگانان چین (CMBI) نشان می‌دهد وقتی خودروسازان و سرمایه‌گذاران برای رکود در بزرگ‌ترین بازار خودروی جهان آماده‌ شدند، خودروساز آمریکایی در ماه اکتبر با سریع‌ترین سرعت خود به موجودی خودروهای الکتریکی‌اش در شانگهای اضافه کرد. تسلا ماه گذشته قیمت خودروهای مدل ۳ و مدل Y را در چین کاهش داده بود تا فروش خود را افزایش دهد. هفته گذشته، این شرکت برای خریدارانی که این ماه تحویل می‌گیرند و از یکی از شرکای تسلا بیمه می‌خرند، تخفیف اضافی ارائه کرد. هرچند تسلا و ایلان ماسک همچنان اصرار دارند و تاکید می‌کنند خودروساز الکتریکی آمریکا مشکل تقاضا ندارد، به طور فزاینده‌‌ای آشکار است که تسلا می‌خواهد تقاضا را افزایش دهد. این اولین‌بار در دو سال گذشته بود که تسلا قیمت‌های خود را کاهش داد. صرف‌نظر از قیمت‌های بالاتر، تسلا همچنان به ارائه رکورد تعداد خودروهای الکتریکی به صورت فصلی ادامه می‌دهد. با تمام موارد گفته‌شده، تسلا انگیزه بیمه‌ای جدیدی را به مشتریان خودروهای برقی در چین اضافه می‌کند و این برنامه به‌گونه‌ای بهینه شده که خریداران را ترغیب می‌کند تا سفارشات خود را زودتر دریافت کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com