0  |  0

رشد تولید محصول کامل در ایران خودرو

رشد تولید محصول کامل در ایران خودرو

گروه صنعتی ایران‌خودرو از ابتدای سال‌ تا روز بیست و یکم آذرماه، موفق به تولید بیش از ۴۴۰‌هزار دستگاه خودرو کامل سواری و تجاری شده که نسبت به مدت مشابه سال‌گذشته افزایش ۴۴‌درصدی را رقم زده است. ایران‌خودرو‌ درصدد است که تعهد به مشتریان را براساس تولید برنامه‌ریزی کند تا خودروها در زمان مقرر و بدون تاخیر به‌دست مشتریان برسد. این شرکت در همین حال با اجرای برنامه‌های متنوع فروش به‌ویژه فروش فوری و فوق‌‌‌‌‌‌‌العاده به‌دنبال افزایش عرضه به بازار و کوتاه‌کردن زمان تعهد به مشتریان است. براساس این گزارش، خودروساز بزرگ کشور از ابتدای امسال تا ۲۱آذرماه بیش از ۴۳۱‌هزار دستگاه انواع خودروی‌سواری و تجاری را به بازار عرضه کرده‌است که نسبت به مدت مشابه سال‌گذشته افزایش ۳۷‌درصدی را نشان می‌دهد. صدور فاکتور خودروها نیز در همین بازه زمانی افزایش ۴۳‌درصدی را تجربه کرده‌است. آبی‌پوشان جاده مخصوص، تولید ماهانه ۷۰‌هزار دستگاه خودرو را در سه‌ماهه پایانی امسال هدف‌گذاری کرده‌اند که بر همین اساس و تولید ۲۱۰‌هزار دستگاهی در سه‌ماهه پایانی، به هدف تولید امسال نزدیک‌تر خواهند شد. این خودروساز به‌زودی و در پایان ۹ماه امسال، از مجموع تولیدات سال‌گذشته عبور خواهد کرد تا موفقیت دیگری را در شرایط سخت تحریم به‌ثبت برساند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com