1  |  3

اولین وبینار همگرایی هوش مصنوعی و هوش تجاری برگزار می شود

اولین وبینار همگرایی هوش مصنوعی و هوش تجاری برگزار می شود

پیش نیاز بکارگیری "هوش مصنوعی" در مدیریت چیست؟ 

شما مدیر محترم! اگر دنبال راه حلی هستید تا از منبع داده‌های خود بهینه استفاده کنید و با تحلیل آنها قدرت ریسک‌تون را در تصمیم‌گیری‌ها بالا ببرید، با گروه کارآفرین و خدمات دهنده هوش تجاری "داشبوردیار" در اولین وبینار "همگرایی هوش تجاری و هوش مصنوعی" در سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ همراه شوید!

در این وبینار، ما به شما خواهیم گفت که چگونه می‌توانید با ترکیب مناسبی از هوش تجاری و هوش مصنوعی تصمیم‌گیری‌های بهتری انجام دهید و عملکرد کسب و کار و بهره‌وری پرسنل خود را بهبود ببخشید. گروه "داشبوردیار" هر ماه یک وبینار برای آشنایی مدیران بخش‌های مختلف سازمان‌ها، صنایع و کسب‌وکارها برگزار خواهد کرد؛ که وبینار ۲۸ فروردین پیش‌نیاز سایر وبینارها خواهد بود.

با حضور در این وبینار، ضمن آشنایی با فناوری‌های نو در مدیریت، تجربه جدید مدیریتی در سال نو برای خود رقم بزنید.

زمان: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت: ۱۶ الی۱۷:۳۰

مهلت ثبت نام پایان ۲۷ فروردین

کد تخفیف ویژه به مخاطبان مدیراینفو: 

7F0301MI

در پایان وبینار، علاوه بر ایجاد فرصتی برای پرسش و پاسخ، با شگفتانه‌های داشبوردیار برای شرکت کنندگان آشنا خواهید شد.

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر، به لینک ایوند مراجعه فرمایید.
منتظر حضور شما هستیم!

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com