0  |  0

برپایی کارگاه ایده‌پردازی کارآفرینی فرهنگی – قرآنی و هنر اسلامی - ایرانی

برپایی کارگاه ایده‌پردازی کارآفرینی فرهنگی – قرآنی و هنر اسلامی - ایرانی

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، کارگاه ایده‌پردازی و طرح ریزی کارآفرینی فرهنگی – قرآنی و هنر اسلامی - ایرانی در حوزه سینما و تلویزیون با عنوان طلوع برکت از سوی مرکز رشد و شکوفایی فناوری‌ها و هنر قرآنی برگزار می‌شود.
از محورهای این کارگاه آموزشی و کاربردی ایجاد شوق کارآفرینانه بر پایه هنر اسلامی – ایرانی، تبیین موضوعات کارآفرینی و کارآفرین، تشخیص فرصت‌های کارآفرینی در حوزه صنعت سینما، آشنایی با فرآیندهای کسب و کار رسانه‌ای و ارائه الگوهای موفق در حوزه رسانه سینما و تلویزیون و انتقال تجربیات به نسل جوان و علاقه‌مند است.
در این نشست با برپایی میز پرسش و پاسخ نخبگان صنعت سینما همچون سعید سعدی، تهیه کننده سینما و تلویزیون و برنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر، سعید ملکان، تهیه کننده و چهره پرداز سینما و تلویزیون برنده سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر، سعید روستایی، نویسنده و کارگردان و برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه و کارگردانی برای فیلم «ابد و یک روز» از سی‌و چهارمین جشنواره فیلم فجر،هادی مقدم دوست، نویسنده و کارگردان و برنده سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی برای فیلم «سر به مهر» جشنواره فیلم فجر، محمدرضا شجاعی، طراح صحنه و برنده سیمرغ بلورین سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر و علی ملاقلی‌پور، نویسنده و کارگردان فیلم «قندون جهیزیه» و برنده سیمرغ بلورین جشنواره بین المللی فیلم فجر گرد هم می‌آیند.
در این کارگاه رضا محمدکاظمی، مدیر گروه کسب و کار دانشکده کارآفرینی و دانشیار دانشگاه تهران، امیرحسین علم‌الهدی، مدیر اجرایی و دبیر شورای سیاستگذاری سینمای هنرو تجربه و وحید سعدی، مشاور کارآفرینی فرهنگی به ایراد سخنرانی می‌پردازند.
این کارگاه چهار ساعته یکم اردیبهشت‌ماه، از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی اسوه به نشانی خیابان انقلاب، نبش خیابان بهار برگزار می‌شود و حضور برای دانشجویان و اصحاب رسانه رایگان است.
یادآوری می‌شود، علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه می‌توانند با شماره ۶۶۴۱۰۱۸۰ تماس بگیرند و یا عدد ۵ را به سامانه ۱۰۰۰۰۰۱۱۴ ارسال کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com