0  |  0

اختتاميه رويداد کارآفريني هم نت در اصفهان

اختتاميه رويداد کارآفريني هم نت در اصفهان

به گزارش خبرگزاري آريا،معاون نوآوري معاونت علمي و فناوري رييس جمهوري در اين مراسم با بيان اينکه نخبگان سرمايه هاي اصلي کشور هستند گفت:نسل جوان و نوجوان امروز براحتي مي توانند علم را به قدرت و ثروت براي کشور تبديل کنند.

شيخ زين الدين افزود:کشور ما در حوزه هاي مختلف علم و فناوري ، واکسن سازي ، انرژي هسته اي و پزشکي پيشرفت هاي چشمگيري داشته است.رئيس بنياد نخبگان استان اصفهان هم گفت: حضور نخبگان، جوانان و فرهيختگان دانشگاهي در کنار کارآفرينان و صنعتگران موفق داخلي و بين المللي از نقاط قوت اين رخداد بود که موجب تقويت پيوند بين دانشگاه و صنعت شد.

خانم حق جوي جوانمرد افزود:اين رخداد نخستين رويداد کارآفريني بومي کشور براي آموزش کسب و کار است و پيداکردن ايده هاي خوب و تکميل تيمها و انسجام در انجام کار گروهي، از مهمترين اهداف اين رويداد بود.

در اين رويداد کارآفريني که با همکاري معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري، بنياد نخبگان استان اصفهان و اتاق بازرگاني، صنايع و معادن اصفهان برگزار شد 300 نفر از جوانان نخبه کار آفرين در 14 کارگاه آموزشي شرکت کردند.بنياد نخبگان استان اصفهان، در سال 1388 افتتاح شد و اکنون حدود هزار و 200 نخبه را زير پوشش دارد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری آریا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com