0  |  0

کارآفرینی بانوی گناوه ای

کارآفرینی بانوی گناوه ای

صدیقه لیراوی یکی از بانوان کارآفرین شهرستان گناوه است که تاکنون علاوه بر ایجاد شغل برای 700 نفر، به صورت فصلی برای تهیه و تامین مواد اولیه و ابزار برای زنان بی سرپرست فرش باف نیز گام های موثری برداشته است.
وی در سال گذشته دفتر امور توسعه روستایی در نمایشگاه توانمندی های روستاییان در تهران وی را به عنوان کارآفرین برتر معرفی کرد.
خانم لیراوی می گوید هرسال از طرف مرکز ملی فرش ایران دوره های آموزش گبه بافی که نقش موثری در تولید فرش و ایجاد شغل برای بانوان دارد، برگزار می کند.
وی ارائه تسهیلات ارزان قیمت و بیمه تولیدکنندگان فرش را از خواسته ها و دغدغه های بانوان فرش باف این منطقه عنوان کرد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com