0  |  0

پنجمین سمینار تخصصی ملی کارآفرینی در دانشگاه سمنان برگزار می‌شود

پنجمین سمینار تخصصی ملی کارآفرینی در دانشگاه سمنان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، احسان برهانی در نشست هماهنگی برگزاری این سمینار اظهار داشت: این سمینار تخصصی با حضور بنیان‌گذاران شرکت نگین بهداشت آرین پرژک به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار می‌شود.

وی به برخی از اهداف برگزاری این سمینار اشاره کرد و افزود: معرفی روند رسیدن به کارآفرینی موفق و ایجاد محیطی مبتنی بر اعتماد برای ارتباط با کارآفرینان ازجمله اهداف برگزاری این سمینار است.

رئیس مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه سمنان با اذعان به اینکه برگزاری چنین سمینارهایی می‌تواند برای راهی برای معرفی کارآفرینان برتر و راه‌های موفقیت این کارآفرینان باشد خاطرنشان کرد: ایجاد تعامل بین دانشجویان و علاقه‌مندان در حوزه صنعت و کارآفرینی و ایجاد محیطی مبتنی بر اعتماد برای ارتباط با کارآفرینان از دیگر اهداف برگزاری پنجمین سمینار تخصصی کارآفرینی است.

برهانی اظهار داشت: در این سمینار فرصتی برای طرح پرسش و پاسخ و ارتباط مستقیم با کارآفرینان نیز فراهم می‌شود.

وی با اشاره به‌ضرورت برگزاری سمینارهایی با این موضوع تصریح کرد: در این سمینارها کارآفرینان برتر می‌توانند روش‌های رسیدن به کارآفرینی موفق و ادامه سیر پیشرفت در آن را بیاموزند.

رئیس مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه سمنان با اشاره به زمان دقیق برگزاری این سمینار تخصصی بیان کرد: پنجمین سمینار تخصصی کارآفرینی در روز یازدهم آبان ماه امسال در دانشگاه سمنان برگزار می‌شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری تسنیم
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com