0  |  0

نخستین رویداد هم‌اندیشی برگزار می‌شود

نخستین رویداد هم‌اندیشی برگزار می‌شود

نورالدین رحیمی اظهار داشت: سازمان بیمه سلامت برای پرهیز از روز مرگی و استفاده از ایده‌های نو در ارائه خدمات بیمه‌ای خود اقدام به طرح نخستین رویداد هم‌اندیشی در عرصه بیمه سلامت کرده است که تلاش دارد با این رویداد هم‌اندیشی، ایده‌های نو را مورد حمایت قرارداده تا بتواند در عرصه بیمه سلامت کشورحرفی نو برای ارائه خدمات به جامعه هدف داشته باشد.
مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام گفت: آموزش، پیشگیری و ارتقاء سلامت، کنترل ومدیریت برمنابع مصرفی و سرمایه انسانیاز اهداف نخستین رویداد هم اندیشی در عرصه بیمه سلامت است که به صورت کشوری انجام و متناسب با شرایط منطقه‌ای بومی می‌شود.
وی در ادامه افزود: نخستین رویداد هم‌اندیشی در عرصه بیمه سلامتاز 15 آذر تا 15 دی ماه امسال اجرا می‌شود و به ارائه دهندگان ایده نو در آموزش، پیشگیری و ارتقای سلامت، پوشش بیمه‌ای، قوانین و مقررات و فرآیندها، کاربرد فناوری اطلاعات در نظام بیمه سلامت، مدیریت منابع، مصارف و سرمایه انسانی و نظارت بر خدمات بیمه سلامت جوایز مناسبی داده می‌شود.
رحیمی از شهروندان ایلامی که در مقاطع مختلف علمی، دانشگاهی، پژوهشی و تحقیقاتی و تجربی صاحب ایده و نظر هستند خواست و گفت: صاحبان فکر و اندیشه که در امور بیمه با رعایت شاخص‌های موضوعی شش‌گانه نخستین رویداد هم‌اندیشی در عرصه بیمه سلامت حرف، ایده و نظری دارند آن را تا 15 دی‌ماه به اداره کل بیمه سلامت استان ایلام ارائه تا در این هم‌اندیشی شرکت داده شود.
مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام همچنین یادآورشد و افزود: علاقه‌مندان برای ثبت‎نام و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب سایت رویداد هم‎اندیشی به آدرس www.shareidea.ihio.gov.ir مراجعه و نسبت به ثبت ایده‎های خود اقدام کنند.
وی ابراز امیدواری کرد با توجه به ظرفیت و استعداد و نبوغ شهروندان ایلامی در مقاطع مختلف علمی و پژوهشی استان ایلام‌ بتواند ایده‌ها و نوآوری‌های خوبی به دبیرخانه نخستین رویداد هم‌اندیشی در عرصه بیمه سلامت ارسال کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: تسنیم
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com