0  |  0

چهارمین رویداد استارت‌آپی لرستان برگزار می‌شود

چهارمین رویداد استارت‌آپی لرستان برگزار می‌شود

در راستای ترویج فرهنگ کارآفرینی و زمینه‌سازی برای توسعۀ شرکت‌های دانش‌بنیان در اقلیم، جلسه مشترک بنیاد نخبگان استان لرستان، دانشگاه لرستان و شرکت توزیع نیروی برق استان برای هماهنگی و برنامه‌ریزی مشترک در جهت برگزاری رویدادهای ایده‌شو و استارت‌آپ ویکند با حضور جمعی از مدیران و دانشگاهیان استان برگزار شد.
در این نشست، حمزه امیری؛ رئیس بنیاد نخبگان لرستان گفت: مناسب ترین الگوی نوین جهت راه‌‎اندازی کسب‌و‌کارهای نوپا در استان، برگزاری رویدادهای استارت‌آپی است که البته برای رسیدن به این هدف، حمایت سندیکاهای فعال استان در برگزاری استارت‌آپ‌ها ضروری است.
محمد فیضیان؛ معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان نیز گفت: برگزاری چنین رویدادهایی جهت تقویت ارتباط بین دانشگاه و صنعت الزامی است.
وی تصریح کرد: پژوهش‌های کاربردی در راستای نیازهای استانی و منطقه‌ای، برای رفع چالش‌ها، از موضوعات مهمی است که بایستی بیش از پیش، مورد توجه قرار گیرد.
براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، چهارمین رویداد استارت‌آپی لرستان به همت بنیاد نخبگان استان و با مشارکت دستگاه‌های علمی و اجرایی استان در اوایل سال 98 برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است، شاکرمی؛ رئیس پارک علم‌و‌فناوری استان لرستان، الماسی؛ مدیر ارتباط دانشگاه و جامعه، امیدی‌نسب؛ رئیس دانشکده فنی‌ومهندسی دانشگاه لرستان، احمدی خلجی؛ مدیر امور پژوهشی دانشگاه لرستان از دیگر حاضران در این نشست بودند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com