0  |  0

تمدید مهلت ثبت نام در جشنواره ایده‌های برتر مدیریت‌ شهری

تمدید مهلت ثبت نام در جشنواره ایده‌های برتر مدیریت‌ شهری

با هدف رونق بخشیدن به فضای ابتکار، انگیزه بخشیدن به جوانان و شناسایی اختراع‌های برگزیده و تسهیل در مسیر آنها به منظور رسیدن به محصولی دانش‌بنیان و تکمیل چرخة نوآوری و تبدیل دارایی‌های فکری به ثروت، پنجمین جشنواره ایده­ های برتر و اختراعات مدیریت شهری در قالب 8 محور، به همت بنیاد ملی نخبگان، بنیاد نخبگان آذربایجان‌شرقی و شهرداری تبریز، برگزار می‌شود.
عمران شهری؛ معماری و شهرسازی و سیمامنظر شهری؛ ایمنی، سلامت و محیط‌زیست؛ گردشگری، بافت تاریخی و میراث ماندگار؛ اقتصاد شهری و اقتصاد مدیریت شهری؛ فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی؛ مدیریت حمل‌ونقل و ترافیک‌شهری؛ فناوری اطلاعات و ارتباطات و رسانه، محورهای هشت‌گانه این جشنواره هستند.
جشنواره ایده‌های برتر و اختراعات مدیریت شهری با همکاری دانشگاه‌های علوم‌پزشکی تبریز، تبریز، صنعتی سهند تبریز، شهید مدنی آذربایجان، آزاد اسلامی تبریز و جامع علمی-کاربردی استان آذربایجان‌شرقی، در دو بخش اختراعات و ایده، اوایل اسفندماه برگزار می‌شود.
لازم به ذکر است، علاقمندان می‌توانند تا 20 بهمن‌ماه با مراجعه به سامانۀ sabtenam.bmn.ir برای حضور در این جشنواره ثبت‌نام کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com