صفحه نخست  »  مدیریت  »  کتاب  » 
0  |  0

کارآفرینی در نهادهای جامعه مدنی: پژوهشی در سازمان‌های غیر دولتی (NGOs) ایران

کارآفرینی در نهادهای جامعه مدنی: پژوهشی در سازمان‌های غیر دولتی (NGOs) ایران

کتاب «کارآفرینی در نهادهای جامعه مدنی: پژوهشی در سازمان های غیر دولتی (NGOs) ایران»، نوشته‌ی «سیدمحمد مقیمی»، توسط انتشارات «موسسه چاپ و انتشارات دانشگاه تهران»، در «326» صفحه و در سال «1383» منتشر شده است.

مباحث این کتاب در دو بخش اصلی تنظیم شده است. در بخش اول ضمن بررسی کلیات سازمان‌های غیر دولتی و اهمیت آن از دیدگاه سازمان ملل متحد، کارآفرینی و مدیریت کارآفرینانه در NGOS (سازمان‌های غیر دولتی) تبیین گردیده است. در بخش دوم نیز وضعیت سازمان‌های غیر دولتی ایران با رویکرد کارآفرینی و متناسب با عناصر ساختاری، رفتاری و زمینه‌ای NGOS تحلیل شده و پیشنهاد‌هایی برای توانمندسازی NGO کشورمان به طبع رسیده است. مباحث کتاب عبارت‌اند از: "کلیات سازمان‌های غیر دولتی"، "سازمان‌های غیر دولتی و سازمان ملل متحد"، "کارآفرینی در سازمان‌های غیر دولتی"، "مدیریت کارآفرینانه سازمان‌های غیر دولتی"، "کلیات و متدولوژی پژوهش"، "بررسی وضعیت کلی و کارآفرینی سازمانی NGO های ایران"، "بررسی عوامل ساختاری NGO های ایران با رویکرد کارآفرینی"، "بررسی عوامل رفتار NGO های ایران با رویکرد کارآفرینی"، "بررسی عوامل زمینه‌ای NGO های ایران با رویکرد کارآفرینی" و "طراحی و تبیین مدل بومی کارآفرینی سازمانی NGOS و ارائه پیشنهادات".

 

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
دیدگاه شما
 
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com